Rose water - Ayuuri


Myslím, že se o mě všeobecně ví, že strašně miluji vůni růží, tedy tu nechemickou, čistě přírodní. Prostě ji zbožňuji proto je také mám nyní parfém Chloe Roses :) No,ale zpět k nákupu přírodní růžové vody, vybrala jsem si firmu Ayuuri Natural,která se inspirovala ajurvédou a nabízejí tedy produkty na vlasy, pleť i tělo.




Navíc jsou cenově velmi zajímavý a dostupní. Mám od nich ještě pár věcí ,které se zde postupně objeví v recenzích a návodech na DIY. Růžovou vodu jsem si zakoupila i pro její čisté složení - žádný alkohol, jen voda a růže, takže ideál :) Navíc je pěkně balená ve skle, což mám ráda. Balení je jednoduché a pěkné. Zakoupila jsem si rovnou dvě balení, jedno jako pleťovou vodu a druhou jsme chtěla využít do pečení apod. Balení je obsahu 180 ml a stojí cca 52 Kč. Což je víc než příjemné.


Růžová voda se využívá zejména v Indii do sladkých dezertů, pro svou typickou chuť a hlavně vůni. Aroma má být jako čerstvé lístky,ale samozřejmě o něco jemnější, získává se totiž jako vedlejší produkt při získávání cenného růžového oleje.  Na pleť má revitalizující a zklidňující účinky, je vhodná pro všechny typy pleti kromě hodně mastné a aknozní. Výborná je i na citlivé oční okolí nebo pro hodně zralou pleť. Má skvělé využití nejen místo klasického tonika,ale i do rozprašovače na letní osvěžení nebo při výrobě domácích krémů.


Po otevření mě však čekalo maličko nepříjemné překvapení, protože z vody je cítit jemné růžové aroma,ale i takový gumovo chemický puch :/ Nikdy jindy jsem to  u jiné firmy necítila, nevím zda za to může umělý uzávěr nebo co,ale i když to je slabý zápach chemie, nějak jsme z něho na rozpacích, takhle by přece růžová voda asi vonět neměla ne? Máte někdo tuhle firmu doma, zkoušeli jste? Po nanesení na tamponek už více méně cítím jen růži...no nevím, nerada bych někomu ukřivdila, zas mockrát jsem si růžovou vodu bez příměsi nekoupila,ale na vaření ji určitě nevyužiji, do výroby krémů také ne, nechám si ji jen jako pleťovku a přeliji ji do své lahvičky. A určitě mám v plánu zakoupit jinou firmu a porovnat si je,budu moc ráda za Vaše názory.Takže za mě ji nikomu zatím doporučit nemohu, pro její divné aroma.

Hodnocení : 0/10



Komentáře

  1. růžová voda není vhodná pro pleť s akné? :( jsem zklamaná, chtěla jsem nějakou koupit. nevím, přijde mi divné, že za 180ml chtějí jen pade, když 100ml od Purity Vision stojí 200 minimálně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nevhodná je možná moc silné slovo, jen jsou podle mě mnohem lepší vody - levandulová, tea trea, neroli , pomerančová, citronová které jsou víc vhodné. Tuto bych na akné doporučila jen třeba k ředění práškových masek. Je podle mě málo protizánětlivá a antibakteriální. Ale pokud ji dáš a pak vhodné sérum něbo krém tak to nevadí.

      Vymazat
  2. Jé, tak nejvíce mě zaujala ta zmínka o parfému Chloé Roses - dostala jsem k něčemu vzoreček a vypadá to že si ho musím pořídit, je to ten nejkrásnější parfém co jsem kdy vyzkoušela :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hahaha no né že by článek byl o něm :))) Ale ta vůně je nááádherná, jsme do ní zamilovaná :)

      Vymazat
  3. balenie je krasne, ale ta vona ako pises, ta hned odradza :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale asi jsi sama doma neměla co? No fakt jsem z toho dost rozpačitá, a určitě si ji znovu nekoupím :(

      Vymazat
  4. Mne sa zdá, že každá ružová voda vonia ináč, v závislosti na značke :) Moja naj je od Hanus, tá má aj fajn cenu 3,6e/100ml, alebo pekne vonia aj od Akamuti, tá mi vôňou pripomína liči :) Najhoršia bola pre mňa od Purity Vision, tá mi smrdela rybinou :D Tu som spísala menší prehľad ružových vôd, ktoré som vyskúšala : http://beastlovesbeauty.wordpress.com/2013/07/30/starostlivost-o-mastnu-plet-ruzova-voda/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky