Přírodní mýdlo s peelingovým efektem Banwelgeta

Poslední dobou jsem nějak čím dál tím víc propadla kouzlu klasických tuhých mýdel a sprchové gely nebo oleje mě nechávají chladnou. Pokožka je u mě po tuhách mýdlech víc projasněná,zjemněná a lépe se do ní vstřebávají následné krémy, pečující oleje apod. Když mi tedy došlo mýdlo ihned jsem s dívala po nějakém novém na vyzkoušení, na trhu je totiž opravdu nepřeberné množství :) Volba padla na mýdlo s peelingovým efektem od ajurvédské přírodní firmy Siddahalepa. Tato firma vyrábí své produkty na Srí Lance od roku 1934! Do svých produktů používají jen vybrané bylinky a přírodní ingredience. Při výrobě ajurvédských produktů se nepoužívají žádné umělé chemické přísady ani živočišný tuk. 





Mýdlo je 100% přírodní o váze 65 g. Takže taková střední velikost a prodává se za skvělou cenu 67,- ( já zakoupila na www.biooo.cz ) . Mýdlo obsahuje směs palmových olejů, Aloe vera a Columba dřevo. A právě peelingový efekt nám zaručují palmová vlákna! A proč název Banwelgata? Proto že je to rostlinka,kterou toto mýdlo obsahuje, dokáže díky ní pokožku regenerovat, nevysušuje jako jiná mýdla a zjemňuje pokožku na celém těle.



A jak se zalíbilo mě? Na první pohled má takový nic moc obal,ale za to tvar mýdla je zajímavý, jako polínko :))) Co se týče vůně je taková klasická mýdlová, nějak mě neuchvátila,ale peelingový efekt je skvělý!! Úplně jsem si ho zamilovala. Opravdu se jedná o silnější peeling, takže zapomeňte na použití na obličej,ale na tělo pokud máte  rádi pořádnou exfoliaci je naprosto nepřekonatelné, takhle dobře se podrbat a hlavně na zádech...to je super!! Navíc opravdu nevysušuje jak slibuje výrobce, kůže je jemná, hebká a dokonale očištěná. S mýdlem jsem strašně spokojená a rozhodně až dojde kupuji další! Tohle bude moje mýdlová stálice.




Hodnocení: 10/10


Komentáře

  1. Líbí se mi, tvar je vážně skvělý :) Vypadá dobře celkově :) Jestli nevysušuje jak říkáš, zkusím po něm mrknout :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako všechna tuhý mýdla trochu vysušují, ale tohle o dost méně. A já mám prostě období tuhých mýdel :)

      Vymazat
  2. Zajímavý tvar! Asi po něm kouknu, díky za recenzi!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že budeš spokojená, peeling efekt je prostě super :)

      Vymazat
  3. Mýdlo vypadá hezky a i jeho účinky zní dobře, nicméně snažím se (v mezích) vyhýbat palmovému oleji. Škoda, poslední dobou mám chuť zas nějaké tuhé přírodní mýdlo vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Palmový olej mi mýdlech nevadí takže já testuji jak divá :)

      Vymazat
  4. Siddhalepu miluju, vzešlo z ní spoustu úžasných produktů. Jen je mi líto, že jeden z nich - ajurvédský jasmínový krém - mi naprosto nesedl. Tak se na něj aspoň chodím smutně koukat =)

    Zkoušela jsem jednu dobu taky tuhá mýdla, ale vrátila jsem se zpátky k přírodním sprcháčům - je to rozhodně rychlejší a praktičtější - pro mě. Navíc jsem trdlo a mýdlo mi pořád padá =D Momentálně zkouším Antipodes karamonovo-rybízovo-mátový sprcháč a je t síla - vůně šílená na hranici snesitelnosti, ale účinky perfektní =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mám tuhel firmu ráda. Určitě gely, oleje apod. jsou o dost rychlejší ,ale prostě nevím mám období mýdel :) a tohle pořádně podrbání je super, ušetří mi to čas , nemusím mít klasický peeling a ještě mýdlo

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky