Himalaya Herbals Neem Mask - neemová čistí maska

Na tuhle masku jsem před nákupem asi jako jedna z mála nečetla žádnou recenzi, na ty jsme se podívala až po prvním použití co si o ní myslí ostatní blogerky a celkem se s nimi ztotožňuji :) Byl to však impulsivní nákup, jen tak pro zlepšení nálady,když jsem byla v drogerii a viděla přírodnější masku, čistící a to za stovku bylo to jasné že letí do košíku, nějak jsem ji nestudovala a to ano složení , od téhle firmy si totiž kupuji potravinové doplňky a byla jsem zatím vždy spokojená takže prostě letěla do košíku :)


A teď co o masce píše výrobce.... Výrobce Himalaya Herbals asi netřeba představovat, takže jen ve zkratce jedná o firmu ,která vyrábí přírodní / přírodnější výrobky. A to dle tradic ajurvédy a všechny výrobky putují k nám až z Indie. Jak jsem již výše uvedla mají jak výrobky z péče o tělo a pleť tak i pro mě známější potravinové doplňky.



S kosmetikou je toto mé první setkání. Jedná se Nimbovou masku vhodnou pro problematickou, mastnou nebo alespoň smíšenou pleť. Obsahuje výtažky z Nimby ,která je silně antibakteriální, výborná v léčbě akné, absorbuje přebytečný maz a do hloubky dokáže vyčistit nepěkné póry. Další pro mě hodně zajímavou složkou je v Indii oblíbená a vychvalovaná Kurkuma, jiné označení je indický šafrán. Ta působí jako antiseptikum, pokožku rozzáří a omlazuje. Má tedy i lehké anti-age vlastnosti. A poslední hodně zvláštní a na obalu zmíněnou věcičkou je Valchářská hlinka, do teď jsem neznala, ta zase zklidní a ochladí pleť, takže by celková aplikace masky měla být příjemnější.


Co se týče složení, sami na fotce vidíte, že se jedná o bylinkami nabytou masku, ale co vážně nechápu jsou dva parabeny a parfemace!!!! To je moje dilema zda masku koupit i podruhé...proč nevyužijí jinou přírodnější konzervaci?? I když u masky to toleruji spíše než u krému, ten bych nepožila jelikož je na pleti déle než tato maska. Ale i tak nechápu a je to zklamání a bod dolů. Další bod dolů je právě za parfemaci,která je hooodně špatná, připomíná mi to jar nebo bublifuk :/ Proč sem nějakou vůbec dávali? Radši kdyby maska smrděla jako léčebné bahno , to mi nevadí,ale umělá parfemace celý dojem kazí, navíc tu vůni vnímáte po celou dobu působení.


Masku nanášíte buď na celý obličej nebo jen na T-zónu, podle potřeby. Doba působení je klasických 10-15 minut, já bych nechala do úplného zaschnutí což je asi 15-20minut. Umývání jde tedy o dost hůř, no jo bylinkový jíl :))) Ale musím uznat, že po celou dobu mě obličej nepálil, jen cítíte stahování a tu hnusnou parfemaci. Po smytí jsem rozhodně neměla nikde červený obličej a to ani přítel, oba máme dost citlivou plet. Musím uznat , že účinky jsou hooodně dobré...má super vliv na černé tečky, které jako pro mě zatím nejlepší maska dokáže lehce vytáhnout a vyčistit. Neříkám , že všechny,ale většina zesvětlila nebo je pryč úplně. Hodně zmatní, stáhne póry, vyčistí, řekla bych že lehce i vysuší, to jeto vstřebávání mazu :) A po deseti minutách od masky, máte miminkovsky hladkou pokožku :) Která navíc září zdravím a čistotou :) Jsem nadšená, a asi jí tedy i prominu to nedokonalé složení a koupím si jí znovu. Doporučila bych ji všemi deseti na aknozní a hodně mastnou pokožku, ta si myslím, že díky ní prokoukne. Tam bych klidně dávala 2x týdně, u smíšené pleti 1xtýdně na celý obličej a podruhé max na T-zónu. Navíc cena 99Kč za 75 ml je víc než dobrá :) Takže jsem moc spokojená a vřele doporučuji.

Hodnocení: 8/10 


Komentáře

  1. to som fakt jediný človek, ktorému tá maska vonia? mne teda veľmi pripomína nejakú zmes korenia, niečo ako na perníky a tak :D a páči sa mi to

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná jsem jediná komu nevoní :))

      Vymazat
  2. se teda vůně taky musím zastat... on tak obecně neem docela smrdí, takže si myslím, že v HH se parfemací jen snažili vylepšit celkový dojem... a povedlo se jim to jenom napůl. ovšem musím uznat, že to je furt příjemnější odér než čistý neem.

    ale jinak naprostý souhlas, taky mám tuhle masku ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi tak mám asi divné čichové buňky :))) čistý neem jsme zatím neměla, vždy v nějaké směsi. Ale chystám se na něj :)

      Vymazat
  3. Mně taky voní..:D Jinak já si ji koupila protože mi kamarádka řekla,že ji měla z Indie když ještě nebyla na českém trhu a prý to bylo super,mně teda nepřipadá,že bych viděla nějaké účinky,tak nevím..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo..mě už radši taky voní :)))))))
      Já viděla efekt fakt už poprvé, zesvětlilo mi to černé tečky a přítel to samé. A pak jsem měla miminkovskou pokožku, takže super, ještě otestuji na kamarádkách .

      Vymazat
  4. Už som na ňu pozerala, ale kvôli tomu zloženiu som si ju nekúpila. Používam radšej čistý nimbový prášok (ktorý nevysúša ani náhodou) a občas ho zmiešam s kurkumou, alebo bentonitovým ílom :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo čisté masky jsou samozřejmě skvělé, mám je celkově strašně ráda. Jen občas mi fakt vyhovuje něco v tubičce, vymáčknu, máznu a veget :) Jindy mám náladu sama míchat apod. Ale jak kdy a hlavně jsem maskofil :)) Mám jich doma mraky. Takže jsem ráda vyzkoušela i tuhle a osvědčila se mi.

      Vymazat
  5. super, ak nevadi idem ta nominovat na TAG, beries??? https://kissinka7.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, článek s tagem je na světě :)

      Vymazat
  6. Na tuhle značku jsem narazila před více jak rokem v Intersparu (pamatuji si to přesně - byla jsem v Brně na Moto GP, u nás totiž Spar není) a koupila jsme si pleťový krém. Stál pár korun ale já nutně potřebovala něco hydratačního, tak jsem to prubla... Byl super, za pár kaček. Bohužel na tuhle značku jsem od té doby nenarazila - kde se dá koupit?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na ní narazila v Rosmannu a pak hodně na netu .

      Vymazat
    2. Bezva, kouknu do Rossmanna - už ho u nás zase znovu otevřeli :-)

      Vymazat
  7. Anonymní2/04/2014

    Ráda bych od tebe koupila odličovací balzám, myslím to naprosto vážně :) nákup veškerých ingrediencí by mě vyšel moc draho, pokud bys byla tak hodná a ochotná určitě napiš.

    Aneta B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, moc mě to těší,ale složení ještě není dokonalé, tak jak bych si přála. Takže zatím určitě v plánu prodej nemám. Ale doporučím ti moc ráda bloberku Míšu z http://kissabee.blogspot.cz/, která bude mít brzo eshop a má v DIY projektech větší zkušenost a určitě v eshopu bude mít i víc druhu. Pokud tedy nevadí takto není problém jí napsat :)

      Vymazat
    2. Anonymní2/05/2014

      Děkuji za odpověď :) o Míše vím a určitě plánuji u ní nakoupit, ale ten tvůj vypadá, že má jinou konzistenci a proč nevyzkoušet více druhů, řekla jsem si a moje marnivé já :D Tak ti přeji, aby se ti povedl k dokonalosti Jani, ale podle fotek vypadá více než dobře ;)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky