DIY maska se zeleným čajem Matcha

Dnes pro Vás mám velmi snadný a rychlý recept na domácí práškovou masku, která dokáže krásně rozzářit pleť a je tak variabilní, že ji můžete použít na jakýkoliv typ pleti a to jen s drobnou obměnou. Hlavní dvě ingredience je práškový zelený čaj Matcha a bílý jemně mletý jíl. Maska je tedy 100% přírodní, jelikož se skládá pouze s těchto dvou ingrediencí a to ve stejném poměru 1:1. Dále se pak ředí buď růžovou vodou, ideálně v bio kvalitě a lepší než mám dnes já :) To je pak maska vhodná na smíšenou, mastnou i aknozní pleť nebo ve variantě s mandlovým olejem, kdy je zase vhodná pro suší, zralou, smíšenou pleť.




Vodou totiž maska silněji zaschne a je víc čistící. S olejem nevysušuje a méně zaschne. Oleje i vody přidáváme pomaličku a vždy zamícháme, aby jsme masku nenaředili moc. Na obličej vychází množství asi 2 lžiček. Uchovávat masku v uzavřeném kelímku můžete xměsíců, opravdu se jen tak nezkazí :) Na pleti se nechává u varianty s vodou do úplného zaschnutí asi 15 minut. Když mícháme s olejem necháme kratší dobu asi deset minut. Poté smýváme vodou, u citlivějších pletí bude obličej díky jílu zarůžovělý nebo začervenalý a to i když je bílý jíl víc než jemný,ale nebojte se pokud nemáte vyloženě alergii ,po chviličce se pleť uklidní a bude jemná jako nikdy předtím :)

A co, že všechno takhle domácí maska z luxusních ingrediencí umí? Matcha čaj je na pleti dokonalý kouzelník, má totiž silné antioxidační účinky, rozjasňuje unavenou pokožku, dodává vitamíny i minerály. Navíc má silné protizánětlivé vlastnosti, proto je vhodný i na akné. Má i anti-age účinky a dokonce v tělové kosmetice pomáhá v boji s celulitidou, pomalou lymfou a celkově zpevňuje. Díky jílu zase dostaneme masku nabitou regeneračními a detoxikačními účinky, navíc bílý jíl je vhodný dokonce i pro velmi citlivou pleť, mohu potvrdit, že je to jeden z jílů po které já pouze zrůžovím, což je u mě výkon, jíly jsou na mě hodně silné,ale zase účinkují jako nic jiného!!  Navíc jíl jako všechny jiné je plný minerálů, má čistící schopnost a upravuje produkci mazu. Takže spokojením zeleného čaje a jílu dostanete opravdu luxusní masku za pár korun :)


Po aplikaci masky, je obličej krásně jemný, heboučký,jemně vyčištěný ( na černé tečky to maska není ), zklidní červné pupínky ,ale hlavně obličej je strašně pěkně rozzářený, takový odpočatý! :)

Zkoušeli jste již Matcha čaj i na pleť ? :)

Komentáře

  1. Na masku z matcha čaju sa chystám už strašne dlho, ale stále som ho nekúpila, zdá sa mi drahý :D Ale takáto jemná maska by sa mi zišla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No levný není...ale nějak jsem se ho přepila, takže jsem ráda, že má i tohle využití :)))

      Vymazat
  2. To zní tak dobře, že si snad matchu pořídím! Normálně ho nepiju, chutná mi ale ve zmrzlině. až budu příště objednávat z ekokozy, přihodím i jíl a bude. Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jíly na ekokoze jsou fajn, mají hodně druhů..ten bílý mi zatím asi vyhovuje nejvíc.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky