Astor tvářenka

Když jsem nedávno hledala nějakou novou tvářenku a nechtělo se mi za ni moc utrácet,padla mi do oka kombinací tří odstínu od Astor, jedná se o větší balení ,které asi všem nebude vyhovovat jelikož to není takové to malé kabelkové, já jsem asi v tomhle jiná, mě se ty velká balení docela líbí :) Je zde zrcátko i poměrně dobrý štětec,který se dá docela dobře nalíčit,když není po ruce jiný lepší. Balení je hezké, jednoduché a elegantní. 





Tvářenky je zde 8,25 g a stojí kolem dvou stovek, já ji koupila za 180Kč. Občas jsou na ní i výhodné akce. Myslím, že vzhledem k množství vydrží hodně dlouho, co se týče výdrže slibuje výrobce snadné nanášení, pěkné zvýraznění a to vše až 9 hodin. Musím uznat, že vydrží na to , že je z drogerie velmi dlouho, řekla bych asi těch osm hodin určitě. Ráno ji nanesu a večer tam ještě něco mám a to je třeba kolem deseti hodin,ale perfektní vydrží tak těch osm. Nanáší se velmi dobře a na zvýraznění stačí maličko. 



Navíc se mi moc líbí odstíny, vybere si asi každý, já jsem bledule, takže mi sedne odstín 002 Peachy Coral, prostřední barvička se zdá být maličko se třpytem,ale ten mi přijde , že není absolutně na obličeji znát a pokud tak leda hooodně minimálně což je pro mě dobře, nemám ráda tvářenky se třpytem. Takže za mě ji mohu určitě doporučit jako jednu z nejlepších drogérkových tvářenek. A ještě důležité info, absolutně nepráší! :)

Hodnocení: 9/10

Komentáře

  1. pekna licenka, paci sa mi, kedysi som ich nepouzivala vobec, ale teraz ked som po druhom porode konecne nasla aku taku vahu, tak im prichadzam na chut :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych bez tvářenky nemohla existovat, každý by si díky tomu že jsem hodně světlá a ještě mám blond vlasy myslel, že jsem asi v posledním tažení :)))

      Vymazat
  2. Koukala jsem na ni v drogerii, ale odradilo mě, že za stejnou cenu už můžu mít Bourjois.

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem taky spíš na takové velké!:)
    Tahle se mi moc líbí je jemná a na světlou pleť jako dělaná :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky