Řasenky Dermacol a Catrice

Během posledních pár měsíců jsem si pořídila dvě řasenky , jedna byla v Ladyboxu jinak bych si ji asi nekoupila, nějak kosmetice Catrice nedůvěřuji. Ale takhle když už je v boxu proč ji nezkusit, že? Cena řasenky je kolem 100,- což je za řasenku velmi dobré. Obal je zlatý a kartáček větší, ale pracuje se s ním velmi dobře a to i na spodních. Řasy jsou velmi pěkně rozčesané, vůbec se neslepují, řasenka spíše prodlouží,ale objem od ní nečekejte. Efekt je spíše přirozený. Což by mi nevadilo ,ale co mi vadí je , že se řasenka rozmazává a to již po dvou nebo po třech hodinách! :/ Takže bohužel nemohu doporučit.


Hodnocení: 4/10




Další novinkou v dekorativní kosmetice je bloggerkami opěvovaná Dermacol Imperial mascara pro objem a maximální délku řas. Ta už je o něco dražší 229,- ,ale využila jsme na ni slevu 30% která byla momentálně v drogerii. Co jí musím vytknout hned se začátku je po třech měsících už je nepoužitelná, úplně vyschlá :/ Většina řasenek vydrží kolem 5ti měsíců. Řasy nádherně zvýrazní co do objemu tak i délky, jen je potřeba se sní maličko naučit pracovat, jinak trochu slepuje řasy. Ale co se týče rozmazávání tak drží jako přibitá, žádné šmouhy ani drolení. Oči nedráždí a poměrně dobře se i odličuje. Takže není špatná, jsem s ní celkem spokojená,ale podruhé si jí nekoupím, zkusím jinou.


Hodnocení:6/10


Komentáře

  1. Ty jo, po třech měsících vyschlá řasenka? A za tu cenu? No to je dobrý obchodní tah, jak někoho dokopat ke koupi další. Mě řasenka vydrží i rok (vím že by se měla měnit častěji), a tohle bych řasence taky netolerovala. Mám teď Rimmel Colossal smoky eyes, a jsem s ní spokojená. Nerozpíjí se a nežmolkuje se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teď tak trochu tápu jakou koupit...nejlepší pro mě zatím byla Lancome Hypnose,ale nějak se mi za ní nechce utrácet...asi zkouknu nějaké recenze, chtěla bych zkusit nějakou pro mě v řasenkách novou značku

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky