Řasenka pro maximální objem Bourjois

Vyhlásila jsme nedávno pátrání po nové , ideálně, dokonalé řasence :) Brouzdala jsem po netu a pořád pročítala recenze apod. A pak mě zaujal jeden článek,který celkově vynášel do nebe řasenky firmy Bourjois, tak jsem si řekla ok o firmě je rozhodnuto a volba padla na tuhle úžasně tvarovanou a růžovou řasenku. Má opravdu pro mě krásné "úchylně" růžové balení :)




Celý náze je Volume Glamour Max Definition , prostě slibuje max objem, precizní nalíčení díky umělému kartáčku, intenzivní černou barvu, super prodloužení a výdrž až 16h. A to vše i pro citlivé oči včetně nositelek kontaktních čoček. Navíc obsahuje vit E a přírodní vosky.

No a co na ní já? Kromě toho jak jsme psala výše , že se mi moc líbí obal, nemám tyhle kartáčky moc ráda,ale tenhle líčí skvěle, nemám absolutně slepé řasy a na dolní řasy a ty v koutku oka je nepřekonatelný!!! Barva černá jako noc !:) Jako opravdu intenzivnější než u jiných co jsem zkoušela. Výrazný objem i délka, řasy jsou opravdu vidět - ocenili muži i ženy, fakt viděli rozdíl :) Hurráááá !! A co se týče výdrže - dlouho vydrží, nerozmazává se a když nalíčím ráno v 8h a večer v 21h odličuji mám sakra co dělat, řasenka totiž moc nechce dolů, je to takový kříženec mezi voděodolnou a klasickou řekla bych. Ale po chviličce jde dolů dobře,ale chce to trochu práce. Takže jsem s ní moc spokojená!! A nadšená, je o sto procent lepší než Hypnose řasenka,která zatím byla mou Number one!!!


Cena je 300Kč,ale na mém velmi oblíbeném webu parfums.cz jsem ji koupila jen za 189Kč a za tuhle cenu je to super nákup. Takže vřele doporučuji, zatím pro mě řasenka číslo jedna.

Hodnocení:9/10



Komentáře

  1. Měla jsem ji na základě spousty pozitivních recenzí a za mě teda zklamání :( Úplně špatná není, ale výborná rozhodně ne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda...já jsem z ní fakt nadšená a asi až vyschne zkusím koupit nějakou další od Bourjois. U řasenek je asi horší doporučovat, tam čekáme asi každý něco jiného. Tak ji zkus někomu dát nebo pokud máš blog tak blogsale :)

      Vymazat
  2. Pôvodne som už chcela prejsť na prírodné riasenky, ale teraz som trochu na pochybách :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zas nezkoušela nikdy přírodní řasenky takže určitě si chci nějakou pořídit a vyzkoušet :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky