MUA recenze - linky a stíny

Tak konečně jsem se dostala k recenzi na produkty dekorativní kosmetiky MUA,která byla v Ladyboxu. Konkrétně je to mé první seznámení s touto značkou, do té doby jsem ji neznala. Je to jedna z levnějších značek, možná by se hodilo označení levných. Takže jsem byla dost podezíravá co se kvality týče.

MUA Gel Eyeliner aneb gelové linky na oči

Vždy jsem na gelové linky jako takové koukala skrz prsty a moc jim nevěřila a zůstávala věrná těm tekutým. Ale líbí se mi moc balení s ukrytým štětečkem, takže jsem díky boxu ráda vyzkoušela. Se štětcem se mi moc dobře pracuje, dokážu s ním bez problému udělat velmi tenkou a přirozenou linku i silné kočičí linky. Takže body nahoru, barva a sytost opět skvělá a ta výdrž??!!! BÁJEČNÁ! Fakt mě to překvapilo vydrží snad víc jak některé tekuté linky, opravdu celý den,večer mám co odličovat. A to množství vydrží asi na věky! A to stojí jen 139Kč, takže určitě až budu chtít kamarádkám něco koupit budou to tyhle super gelové linky, jsem z nich opravdu nadšená.


Hodnocení:10/10

Trio oční stíny 


Stíny jsou pro mě v ideálních hnědých odstínech se základním béžovým. Balení obsahuje i maličký pěnový aplikátor, který je na cesty poměrně slušný a dá se s ním pracovat. Stíny mají syté pěkné odstíny,ale co se bohužel výdrže týče takhle hezky syté moc dlouho nevydrží, večer na očích něco je,ale je to tak 50-60% toho co člověk nanese ráno. Ale takovou výdrž mají některé i drahé stíny, takže v tomto porovnání Mua stíny za 139Kč zas tak špatné nejsou, takže pro mě průměr.


Hodnocení:5/10

A co vy máte zkušenosti s kosmetikou MUA? Pokud ano co byste mi doporučili vyzkoušet? Co třeba řasenky?

Komentáře

  1. Líbí se mi to trio, hezké barvy pro kouřové stíny. Já jsem na dekorativku hrozný lempl, takže nic od MUA jsem nevyzkoušela. A s bází jsi ty stíny zkoušela? Nebylo to lepší?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přiznám se, že bázi pod stíny nemám :/ Takže jsem nezkoušela. O něco lépe drží s fixátorem makeupu

      Vymazat
  2. Mám ráda oboje a jsem velmi spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je zvláštní co člověk to názor ..ta mua je záhada :)

      Vymazat
  3. Ty barvy nevypadají špatně, ale jinak je to s MUA takové rozporuplné... Záleží jak na výrobku, tak zrovna na šarži, spousta výrobků je pak použitelných nebo taky ne podle toho. Je to prostě strašně levná kosmetika a vždycky risk. Jednou jsem objednávala pět rtěnek - dvě byly perfektní, jedna nic moc a další dvě nepoužitelné. Když jsem porovnávala barevné swatche na ostatních blozích a pocity z rtěnek, úplně se lišily... Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt zvláštní,ale asi máš pravdu..ale ty linky jsou opravdu skvělé. Řasenky, tedy recenze na ně jsem včera projížděla a ty asi fakt dobré nejsou :/

      Vymazat
  4. Hrozně se mi líbí ty stíny:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barvy mají krásné ,to se musí nechat :)

      Vymazat
  5. Já z těch stínů nebyla taky nijak nadšená, ale když jsem pod ně dala bázi od Artdeca, tak byly rázem dvakrát výraznější a se stejnou intenzitou mi na mých mastných víčkách vydržely až do odlíčení (asi 12 hodin!). To nedává většina mých "lepších" stínů, takže já jsem s nimi moc spokojená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hned se jdu na bázi podívat, díky za radu :)

      Vymazat
  6. Zkoušela jsem tyhle linky, ale vůbec mi nesedly, mazaly se a nezaschly. Přijde mi, jakoby měl každý jiný kus ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele asi jak píše Verča bude to tak :/ Já jsem z nich nadšená, drží jak přilepené :) A krásně se s nimi pracuje..ještě že vydrží dlouho, bála bych se koupit nové abych se netrefila do špatné série :/

      Vymazat
  7. Anonymní3/15/2014

    Mě ty linky vubec nebarvi mam modrý

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mě teď až po dlouhé době maličko vysychají jinak stále spokojenost :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky