Caviar long stay makeup a corrector - Dermacol

Tenhle makeup používám už 4 měsíc, asi tušíte , že budu spokojená :) A ano,jsme a to hodně, mám již zakoupené nové balení! Jedná se o dlouhotrvající makeup s výtažky z kaviáru s korektorem od firmy Dermacol. Jedná se o jejich nejdražší makeup 30ml - 349Kč. Ale máte to takové 2v1 jelikož ve víčku se skrývá zrcátko a korektor. Makeup se nabízí ve 4 odstínech, já mám samozřejmě nejsvětlejší a mé bledé pleti vyhovuje. Což je jeden z mála z drogerie,který můžu mít. Pro někoho je nevýhodou, že se jedná o kelímek se špachtličkou, která když už jste skoro na dně nevydoluje zbytek makeupu -  není nic jednoduššího než použít jiný štetec, tyčinku apod.Já osobně to jako nedostatek nevidím, dokonce mi to vyhovuje víc než tubičky, kde nevidíte kolik toho máte, tady si pak pěkně vyškrábete do dna všechno :)


 
Tento makeup je dokonce oceněn Asociací vizážistů a stylistů ČR, je hypoalergenní, má střední až vyšší krycí schopnost, obsahuje kaviár, má mít dlouhou výdrž a je vhodný pro všechny typy pleti. Dále má mít pečující, zpevňující a regenerační účinky na pleť. Má vyhlazovat, hydratovat, chránit a je ideální pro pleť kde jsou již viditelné vrásky.



Tohle vše píše výrobce, teď si to tedy rozebereme ,kde je pravda. Nejprve co se týče kaviáru, jedná se o velmi drahou ingredienci,která je dost citlivá na vstřebávání do pokožky a ideálně se vstřebá hlavně když se jedná o přírodnější produkt, který obsahuje co nejméně chemie, což tady není že?! Dále je ho tu tak mizivé množství , že ho netřeba zmiňovat. Takže tohle pominu, kaviár mě zde nezajímá, proto si makeup nekupuji. Nebojte se ani toho, že by extra regeneroval, mám smíšenou pleť a vyhovuje mi, nezanáší póry a plet po ní nemám horší, mastnější apod. Určitě bych ho však nedoporučila pro pleť mastnou na tu už by moc být mohl. Ale určitě potěší i pleť hodně suchou.Takže body nahoru :) Odstíny nemají špatné, vybere si téměř každý. Pleť nedráždí, nepálí a opravdu vydrží hodně dlouho. Nezalézá do pórů a pokud nedáte mega vrstvu nedělá dojem masky! Co se týče krytí má opravdu vyšší krycí schopnost a to i korektor, je to zatím pro mě asi nejlepší korektor na kruhy pod očima, ne že by to byl zázrak,ale pomůže! Pro mě je tohle momentálně makeup číslo jedna a za nic bych ho nevyměnila. Předčil i můj oblíbený Maxfactor a to o hodně!!


UPOZORNĚNÍ: Po vypotřebovaných dvou baleních makeu-pu jsem zjistila, že pekelně zanáší pleť , díky čemuž se mi dost zhoršila a to hlavně na nose a bradě. Pořád jsem si nebyla jistá čím, to je a makeup mě napadlo až naposled a když jsme hledala po netu zda někdo nemá ten samí problém nic jsem nenašla :/ Až dnes u Šárky na blogu. Doporučuji před nákupem i její článek :( škoda, jinak mi krytím i barvou moc vyhovoval. Teď už bych si ho nekoupila ani omylem.


 Pro někoho může být cena vyšší ,ale je na něj hodně akcí já ho koupila s 30% slevou v rosmannu, kde na dermacol celkově mají hodně dobré slevy. Už jste vyzkoušeli? Máte ho doma ?

Hodnocení:10/10 Nové hodnocení: 2/10



Komentáře

  1. Tenhle make-up me hodne laka vyzkouset:)

    OdpovědětVymazat
  2. Poslední dobou mě produkty z tvých recenzí lákají čím dál víc...
    Můj nej makeup je taky od Max Factor Facefinity All Days Flawless 3 v 1 a myslela jsem, že si koupím i další balení, ale ráda zkouším nové věci, tak se mi do toho moc nechce, i když je nejlepší. Takže pokukuju po něčem stejně dobrém nebo ještě lepším. No uvidím, možná ho zkusím, cenově jsou na tom dost podobně a potřebuju změnu : )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, žese líbí :) Změna je život a navíc když na makeup vychytáš slevu jako já 30% dolů je to docela fajn výhodné

      Vymazat
  3. Ten vypadá vážně dobře,ten bych potřebovalaa!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ideální je kouknout se po nějaké akci v drogeriích

      Vymazat
  4. toto je uz neviem kolkata recenzia co citam na tento make-up tento mesiac a vsetky su pozitivne! Dobre vediet, urcite po nom v buducnosti siahnem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já dnes našla jednu částečně negativní..a to ohledně barvy :/ Ale mě jako bledulce ta barva fakt vyhovuje, prostě ideální vyzkoušet pořádně na pleti ,alespoň na kousíčku a vyjít z drogerie ven,ale já jsem zase koupila nové balení, je prostě best of :)

      Vymazat
  5. Tak nevím, jestli mě má těšit, že v tom nejsem sama, nebo tě politovat, že v tom jedeš se mnou :D

    OdpovědětVymazat
  6. A aká je výdrž podľa teba? Dá sa použiť na celý deň v práci? Kamarátka ho mala a na nej nevydržal a robil jej fľaky, ale má mastnú pleť ako ja takže možno aj preto, mastná pleť má vždy iné nároky.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výdrž malá není , osm hodin zvládne. Ale koukni na nové hodnocení a upozornění, pokud máš mastnou pokožku nekupuj si ho, po delší době extrémně zhoršuje pleť!

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky