Aussie aneb zázrak marketingu

Tak myslím, že o Aussie šamponech a celkově všech jejich "úžasných" produktech bylo napsáno víc než dost, možná víc než o přírodních katastrofách....nikdo tomu asi neunikl, tohle Aussie šílenství se šířilo jak mor :)))  A teď musím smeknout před PR a marketing týmem, ty tedy umí! Reklama obřích rozměrů se jim určitě vyplatila a ani já co by věrný zákazník profi značek vlasové kosmetiky jsem nakonec neodolala nátlaku blogsféry a běžela si koupit šamponek i zázračný masko-kondicionér a to z řady na Barvené vlasy - Colour Mate s obsahem broskve. Možná mě přesvědčil , že reklamu dělal i můj ex kadeřnický kolega aneb náš exotický kadeřník Brian ( prostě musím přidat fotku :) ....Tímto ho zdravím, naší celebritu :)))




Tak a teď vážně, kromě pochvaly PR týmu tu asi žádnou jinou nenajdete..prostě nafouknutá bublina pro nic za nic. Tedy pokud jste do teď kupovali jen drogérkovou vlasovku tak chápu, že Aussie způsobila nadšení u Vás v koupelně,ale pokud jste jako já vlasový fajnovky a kupujete Redken, Kerastase , Alternu a apod. Tak zapláčete nad zbytečně utracenými penězi :((( Balení normální, nic co by zaujalo,jako pěkný klokan ,ale tím to končí. Vůně nulová, nebo jen velmi slaboučká, na vlasech nevydrží. Vlasy se sice dobře myjí,horší je to s rozčesáváním, jsou hebké, lesklé to ano. Ale plihnou, jsou těžké a jakoby máte pocit opatlanosti, nebo že jsou prostě zbytečně těžké. Nechápu to globální nadšení, jako určitě je lepší než cokoli od Loreal profi řady na vlasy, to určitě,ale jinak žádná sláva :( Zklamání. Asi netřeba psát ceny a kde koupit, myslím, že to už ví každý..ale kdyby přeci, tak jsou toho plné DM drogerie a ceny jsou cca 159-179Kč.


Hodnocení: 1/10

Komentáře

  1. Zatim mě ani nenapadlo se po tom v drogerii podívat, vůbec mě to neláká.

    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  2. Kdysi, když nebyl tak zpopularizovaný mě lákal. Teď, když je běžně k dostání kdekoliv a jeho plný blogosvět mě vůbec neláká.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem nevěděla zda recenzovat,ale jelikož mám jiný názor než většina šla jsem do toho dát sem článek....

      Vymazat
  3. Jsem ráda, že v tom nenadšení nejsem sama. Dostala jsem naštěstí jen vzorek, kdybych koupila plné balení byla bych hodně zklamaná. Při normálním mytí mi vlasy v poho vydrží 3-4 dny. U Aussie (šampon pro suché vlasy i 3 minutová maska) mám druhý den pocit nemytých urousaných vlasů.

    OdpovědětVymazat
  4. Nezkoušela jsem, ani jsem nešla na jejich předváděčku k uvedení na trh... Spíše jedu v přírodní kosmetice, po většině drogerkových trpím a po přírodní sice taky, ale občas se zableskne na lepší časy:) Za poslední dva roky nejlepší úlovek pro mě Natura Siberica pro suché vlasy. Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na předváděčku pozvaná nebyla,ale když jsem viděla tuhle fotku musela jsem ji sem dát :)) Že bych se od tebe nechala nalákat na tyto šampony?

      Vymazat
  5. videla som ho tam, ale zatial ma tiez nelaka, ja si kupim normalny sampon a radsej dobru kuru, olej na vlasy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo přesně tak, musím souhlasit

      Vymazat
  6. Já jsem si na základě strašně pozitivní recenze už kdysi u Karolíny z PlumFoolery koupila tu jejich tříminutovou masku, tu základní. Už ji mám asi rok a půl a použila jsem ji opravdu jen párkrát, tak nějak mě vůbec nenadchla! Mám po ní takové strašně jemné a rozlítané vlasy. Ale možná vyzkouším tu řadu frizz hair, jen nevím, jestli ji mají i u nás. V Německu je určitě. Jenže teď mám šamponů spoustu, takže si nic nového kupovat nechci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už s Aussie zkončila, budu ráda až ho dopotřebuji, nechávám si ho jen tak na doma, na mytá třeba po olejových zábalech atd. Jinak fakt děs.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky