ARTDECO - báze pod oční stíny

Tak myslím, že tohle je asi u mnoha z Vás stálice v dekorativní kosmetice, jen já jsem ji objevila díky tipu až nedávno ...no jo no...na některé věci přijdu s fakt velkým opožděním...Ale lepší někdy než nikdy :) No a tohle je tedy bomba, super báze pod oční stíny, kdysi jsme měla už ani nevím co to bylo za firmu jednu bázi a ta pravdu nic nedělala a proto jsem na nákup těchto pomocníků zanevřela. Ale na Artdeco bázi jsem slyšela a četla jen samou chválu. Takže protože to není věc co by člověka zruinovala jsem si ji hned objednala. Na parfums mě vyšla 209Kč což mi přijde za 5ml báze velmi dobré, protože vydrží dlouho a spotřebujete ji na jednu aplikaci fakt pidi množství. Jedinou vadu co jsme četla ,že po dlouhé době vyschne a pak už se nedá použít. Ale to zatím posoudit nemůžu,ale i kdyby vydržela půl roku nebo rok za tuhle cenu a pak až vyschla jsem ochotná koupit si ji stejně znovu, protože se vyplatí.





A co o ní říká výrobce? Jedná se o barevně neutrální podklad pod stíny, stíny jsou díky ní intenzivní, živější a mají o mnoho větší trvanlivost. Báze přitom nevysušuje pokožku a dobře se s ní pracuje. Vhodná i pro nositelky kontaktních čoček. A není testováno na zvířatech! Navíc obsahuje Bisabol - zklidňující složka a vitamín E ,který chrání a regeneruje. A co na to já?? Souhlasím do poslední tečky a háčku na písmenkem :))) Fakt dokonale drží , z dobrých stínů dělá skvělé a z podprůměrných dobré, takže co chtít víc? Díky ní mám zase ráda své stíny Mua, které jsou díky ní dokonalé. Navíc se stíny neslívají do vrásek.

Nanáší se prstem na celé víčko a rovnoměrně se rozetřou. Stačí fakt malinko, ak už jen počkám dvě minuty a nanáším stíny. Možná budete mít pocit že to jde pěnovým aplikátorem malinko hůř,ale štětcem nejsou problémy, a ve finále ani pěnovým aplikátorem ne. Co se týče složení tak asi nemůžeme čekat přírodu od tohohle funkčního drobečka, což se ani nekoná,ale dekorativka je taková sekce sama o sobě a prostě ne vždy jde vybrat kvalitní produkt u přírodních firem,který by navíc splňoval požadavky dokonalého líčení! Takže tady prostě kytičky a oleje nečekejte a buďte rádi jak dobře funguje :))) Já jsem se stala závislák a stíny už bez báze nepoužívám :)


Hodnocení:10/10

Komentáře

  1. Mám - akorát verzi v tubičce - používám, nedám bez nich ránu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky už se bez ní asi nikdy neobejdu!:)

      Vymazat
  2. Taky mám, ale neni bohužel vhodná pro citlivé oči...

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám citlivé a nosím kontaktní čočky a zatím bez problémů...Ale alergie nemám to je fakt

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky