Alverde sypký minerální pudr

Po přečtená pár recenzí jsem neodolala a koupila si v drogerii tento pudr od přírodní kosmetiky Dm drogerie Alverde. Přiznám se, že jí až tak neholduji,je to u ní tak 50:50 , že mi výrobek bude vyhovovat. Ale na tenhle sypký pudr jsme slyšela zatím jen samou chválu.




Jedná se o sypký minerální pudr, jeho složení si ovšem na krabičce nepřečtete ,alespoň v drogerii ve Vodičkové nebyl na žádné krabičce, takže jsem kupovala tak trochu zajíce v pytli :/ Ale dohledala jsem si ho zpětně na internetu, na německé stránce dm drogerie,která je nabitá informacemi, naše české stránky se mají hodně co učit a dohánět!!! Složení je tedy velmi pěkné, no posuďte sami:

Ingredients
Kaolin, Mica. Zink Stearate, Silica, Parfum (Essential Oils)**, Isoamyl Laurate, Tocopherol, Tourmaline, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder*, Prunus Armeniaca Kernel Oil*, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil*, Magnesium Silicate, Ascorbyl Palmitate
*ingredients from certified organic agriculture
**from natural essential oils

Balení je menší, pudr obsahuje 10g minerálního prášku, balení není nějaký design zázrak, prostě klasika. Obsahuje houbičku,kterou se poměrně dobře aplikuje,když nemáte po ruce štětec. Omlouvám se za fotku až po týdnu používání, nějak jsem na něj byla moc hrr vyzkoušet ho, že jsem zapomněla nafotit :/ Jedna velmi důležitá rada!!! Nikdy nesundavejte ochrannou folii ,kterou jsou kryté dírky na pudr, jen propíchněte některá místa, jinak skončíte jako já  - folii jsme vyhodila celou, protože stejně jsem to udělala s Dermacolem a tam problém nebyl, tady pokud pudr nosíte v kabelce, tak po otevření bude všude po houbičce a uzávěru :/ A rozhodně se trochu zaprášíte !

A teď k účinku ,nanáší se velmi dobře, matuje ještě déle než pudr od Dermacolu Transparetní !! A navíc máte pokožku jako hedvábí, takovou sametově hladkou..prostě nádhera na omak i na pohled, hezky kryje,ale nevypadáte jako maska. Mnohdy mi stačí jen korektor pod oči a pudr. A výsledek je velmi pěkný. Navíc pleť nevysušuje a ani nezanáší. Je v dostání v pár barevných odstínech, původně jsem šla pro transparent,ale nevím proč ,ale nezdál se mi bezbarvý, spíš do oranžova :/ Tak jsem koupila ten nejsvětlejší a ten mi vyhovuje a to mám hodně bledou pleť! No a cena? Úplně přesně si ji už nepamatuji,ale maximálně asi 130,- ?? Nebo možná byl v nějaké akci,ale používám ho téměř denně už měsíc a pořád mi přijde plný, takže se rozhodně vyplatí a navíc přírodní, no pro mě produkt best of!!!


Hodnocení: 8/10

Komentáře

  1. Pokukuji po něm, jelikož mám ráda sypké pudry a poslední, který jsem dostala z Avonu bych nejradši vyhodila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mě právě příjemně překvapil je pro mě lepší než Dermacol a to o dost! :) a líbí se mi složení

      Vymazat
  2. Jako vypadá hezky, ale já nejsem moc fanda sypkých pudrů. Zkoušela jsem jen ten Dermacol a přijde mi, že děla nepořádek... :-/

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lisované jsou určitě praktičtější,ale já mám slabost pro sypké :)

      Vymazat
  3. Tak s tím zajícem v pytli jsem to mívala stejně. Ale protože alverde kupuji poslední dobou dost často, tak jsem už i zjistila, kde to složení v prodejně mají uvedené... ke stojánku (nebo co to je) s alverde dekorativkou bývá (většinou) na pravé straně řetížkem připevněný "bloček" s informacemi o složení. Doufám, že je to tak všude, od té doby, co o něm vím, tak jsem ho vždy našla :)
    Jinak dík moc za recenzi, chodím kolem něj už chvilku a pořád jsem se neodhodlala, hlavně občas svou šikovností krásně zlikviduji i pevný pudr, tak mám ze sypkého celkem respekt, abych pak místo krásně zapudrovaného obličeje nebyla zapudrovaná celá :-D ale rozhodbě si mě ještě víc nahlodala ke koupi :)
    Gleys is Here

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha :) Mě to bylo divné, že na kalíšku jsem nic nenašla. Díky za info. I tak bych spíš ocenila složení na výrobku.

      Vymazat
    2. To já bych taky raději na výrobku... Abych si nemusela vždy vyhledávát složení, ať na netu nebo v prodejně, tak jsem trochu zlenivěla a u alverde se celkem řídím certifikaty, skoro všechny výrobky mají přísný certifikát Natrue a Vegan současně

      Vymazat
  4. Já už dlouho chci zkusit nějaký sypký pudr, prvně jsem přemýšlela o Essence, ale radši si vezmu tenhle od Alverde. Já přírodní věcičky ráda :). Takže děkuju za dobrý tip : )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já moc vecí od Essence neberu kvůli složení :/

      Vymazat
  5. Teda, docela mě zaujal, taky mám radši sypké než kompaktní pudry. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou jednodušší na manipulaci, to každopádně :)

      Vymazat
  6. Díky za tip na pudr! V pátek jsem zakoupila, podle rady udělala jen pár dírek :-). Vyzkoušela jsem ho a asi to půjde. Píšu asi, protože pudr vůbec nepoužívám, tak si možná teď zvyknu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že se líbí..já bych bez pudru nedala ani ránu :)

      Vymazat
    2. Tak já se budu snažit nezapomínat :-)

      Vymazat
  7. Transparentné púdre bielej farby sa hľadajú fakt ťažko, majú ich tak Essence, ale aktuálne už len kompaktnú formu a potom ešte Catrice, z ostatných značiek som biely nenašla. U Alverde som sa nepristavila, väčšinou majú dekoratívku dosť rozhádzanú a nechce sa mi v tom prehrabovať. Skúšala som aj ten Dermacol, ale neprišla som mu zatiaľ na chuť, pleť zmatňuje na veľmi krátky čas a to mi fakt nestačí.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
  8. Já stále pokukuju po té řadě, co tam mají teď (Frozen myslím), kde mají dva pudry v kuličkovém provedení, jeden do hněda, druhý do růžova, cena asi 120,-. A pořád nevím.... Ale když je dobrý tento, mohly by být dobré i ty nové, protože na pohled to vypadá stejně, jen sypký pudr slisovali do kuliček. :)
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nějak těm kuličkovým nefandím. Ale celkově má Alverde podle recenzí dobré pudry

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky