Vlasová kosmetika Loreal - Mythic Oil



Asi jako všichni kdo si objednali Ladybox a našli v něm plná balení profi Loreal šamponu a kondicionéru z řady Mythic Oil poskočilo srdce radostí, konečně na zkoušku pořádná vlasová péče v plné velikosti! Já měla již možnost vyzkoušet vzoreček, ale z toho se nic nepozná, takže jsem byla ráda, že můžu pořádně otestovat a navíc co si budeme povídat zrovna mi došly Tigi šampony, tak si aspoň nemusím nic kupovat. Šampony jsou poměrně hezky balené, do průhledné zlatavé lahvičky s praktickou pumpičkou, což oceňuji.




Jsou o velikostech 250ml šampon a 190ml kondicionér , ceny se pohybují kolem 200-250,- ,ale dají se sehnat v akci i za méně. Neobsahují silikony což je pro mě nejdůležitější, jsou gelové konzistence - což mi většinou nevyhovuje, je to na mě prostě málo výživné což není vyjímkou ani v tomto případě :/ A co nechápu jsou zlaté třpytky v obou produktech, z vlasů se stejně vymyjí takže jsou tu jen ,aby byly líbivější za což bod dolů, je to zbytečné a neefektivní takže proč je sem dávat??

Naopak za co rozhodně body nahoru je vůně, krásně orientální a na vlasech i vydrží! :)Bohužel na mé melírované vlasy je výživa minimální, takže mi péče nevyhovuje, vlasy sice neplihnou ,ale jsou takové sušší . Takže komu Mythic Oil v této formě doporučit ? Pro vlasy normální, nebarvené nebo maximálně po přelivu. Jinak podle mě poměrně slušná kvalita v poměru k ceně. Takže hodnocení je pro mě těžší...

Hodnocení pro melírované, sušší vlasy : 1/10

Komentáře

  1. Tohle je pro mě velký zklamání, po použití se můžu udrbat a hrozně se mi vlasy mastěj. :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mastí? Aha to já právě naopak, neplihnou ,ale i na dotek jsou takové nezdravé, suché :/

      Vymazat
    2. Mastí úplně šíleně. Normálně si vlasy myju třeba po čtyřech dnech, třetí už je mám šíleně ošklivý. Mamče se vlasy nemastí vůbec a kolikrát vydrží přes týden a s timhle šamponem je má taky pěkně ošklivý.

      Vymazat
    3. No prostě šampony na dvě věci co ?:))) No ale stejně je mi líto je vyhodit. Ale nekoupila bych je už ani v 90% slevě!

      Vymazat
    4. Mně taky hrozně zmastily vlasy.. :(

      Vymazat
  2. Mě hrozně tyto dva přípravky lákají, ale potřebuji péči pro barvené vlasy:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi bych koupila jiné nebo zkusila od kadeřnice dostat alespoň vzoreček na vyzkoušení.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky