Pleťová voda Arteris a Hyaluronové sérum Nobilis

Tak dnes Vám chci představit moje dva nové kosmetické přírůstky z řad přírodní kosmetiky a to konkrétně od firmy Nobilis Tilia. Jedna je pro mě novinkou a druhou už jsem jednou testovala. Takže si nejprve představíme Pleťovou vodu a novinku až poté :)




Pleťová voda z řady Arteris
Musím přiznat, že celá řada je pro mě velmi zajímavá, není tolik kosmetických přírodních produktů na pleť s popraskanými žilkami, né že bych já osobně popraskané žilky měla,ale tuhle řadu už jsem mnohokrát doporučila kamarádkám,  klientkám,kteří chtějí přírodní variantu. A všechny byly spokojené. I když já sama žilky nemám, moc se mi líbí složení této řady takže jsem si pro sebe už kdysi a nyní znova koupila pleťovou vodu. Pleťová voda musí sednout skvěle, protože se z pleti nesmývá,ale zůstává na ní a až poté se nanáší krém. Takže žádné kompromisy v podobě chemie, na tonikum či vodu mám jasné požadavky, chci přírodu! Co se týče složení trochu mi vadí alkohol hned na druhém místě :/ Ale pak je prostě skvělá například Gingo biloba, Komonice, Pohanka, Jalovec - všechno éterické oleje ( bylinky ) ,které pomáhají křehkým žilkám být silnější!! Vůně je opravdu silně bylinková, asi nic super co bychom museli cítit celý den,ale u tonika to nevadí. Bohužel jako už při prvním testování před pár lety tak i nyní mi prostě ve vodě něco nesedí, protože mě na obličeji malinko štípe :/ Mám dost citlivou pleť, takže věřím, že spoustě z Vás sedne bez problémů,ale já ho prostě nějak nemůžu...a trochu mi vadí i  že při aplikaci cítím alkohol a pak až ty bylinky. No pro mě tedy produkt na nic...Cena za 200ml je slušná 174,- . Máte s ním zkušenost?


Hodnocení: 4/10 ( pro někoho koho nepálí, bude hodnocení určitě lepší, tak se nenechte odradit, pokud nemáte tak citlivou pleť jako já , bude Vám asi vyhovovat )

Hyaluronové sérum
Tak tohle je novinka podzimu, pokud si dobře pamatuji. Hned jak vyšla jsem si ji musela koupit. Kyselina hyaluronová je totiž jedna z nejšikovnějších ingrediencí  ( pokožce vlastní ), která dokáže zlepšit hydrataci a pokožku hezky rozjasnit. Je na vodné bázi s vysokým obsahem této kyseliny a přesličky rolní. Ta obsahuje velké procento křemíku, který zlepšuje kolagenní a elastická vlákna v pokožce - pevnost, pružnost. Celkově má sérum pleť regenerovat, hydratovat, zabraňovat ztrátám vody z pokožky, zlepšovat pružnost a pevnost! Tudíž vhodné pro všechny typy a věkové kategorie! Není to totiž nějaké liftingové sérum, takže se ho nemusí být ani majitelky pleti mladší! Naopak pro pleť zralou je pouze doplňkem silnějších krémů. Tím, že se jedná o sérum a ještě vodné, ne olejové krásně rychle se vstřebá, nelepí a aplikace je snadná. Musí se používat pod krém, samotné na pleť nestačí, má za úkol průnik látek hluboko do pokožky,ale netvoří ochrannou vrstvičku jako krém a ani nevyživuje, takže je to krok hned po pleťové vodě, jakmile se zapije dáváte oční a denní popřípadě noční krém. Já ho aplikuji 2x denně na celý obličej včetně očního okolí ( nepálí, a oči vzpruhu potřebují, ale je potřeba vyzkoušet na každé z vás zda bude vyhovovat i pod oči, já nosím čočky a mám oči citlivé a sérum mi vyhovuje ), krku a dekoltu. Počkám tak minutu maximálně dvě a nanáším krémy, používám ho také pod přírodní masky. Doma ho už nějaký ten pátek mám, takže mohu dobře ohodnotit, co se týče očního okolí, malinkaté vrásečky zmizely a přijde mi i , že malinko zesvětlily kruhy pod očima, ne razantně ale malinko ano. Pleť mám krásně hydratovanou, jemnou a i drobné vrásky na krku jsou méně znatelné. Myslím, že tento produkt se bude velmi hodit i pro domácí výrobu krémů a celkově kosmetiky :) Mám doma rovnou větší balení 50ml to se cenově vyplatí stojí totiž jen 299Kč což mi za sérum,které vydrží dlouho a je tak multifunkční připadá skvělé!



Hodnocení 8/10

Komentáře

  1. No popravdě řečeno jsi mě nalákala na to sérum. Začínám mít pocit, že se mi objevují na obličeji vrásky, a vůbec se mi to nelíbí. Musím po ní mrknout!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě je opravdu dobré a ideální sérum i pro mladou pleť. A navíc poměr cena -výkon-množství je skvělé!

      Vymazat
  2. Tak hodnocení 10 z 10 jsme už dlouho neviděla.

    http://lifeenthusiasm.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, jaké oleje, teda Ty spíš krémy používáš na to sérum? Mně prostě nefunguje a ještě mi ucpává póry :( Díky předem za radu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono hodně záleží jaký typ pleti máš, pokud mastnou nemusí ti třeba sérum až tak vyhovovat. Já mám smíšenou a pory mi rozhodně neuspává, přijde mi že pupínky i rychleji hojí. Pokud dávám krém tak od Natura Siberica na smíšenou pleť ,ale častěji na toto sérum olej - Argan, Mokřadkový jen na krk a dekolt jinak je na mě moc mastný, mandlový. Ale olej musíš zvolit podle svého typu pleti, spíš mi řekni co používáš ty a v jakém kroku sérum dáváš - večer, ráno, oboje atd. Na tonizovanou plet, jaké tonikum atd. Abychom přišli na to co třeba zkusit dělat jinak :) Klidně piš sem nebo na email.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky