Hydratační masky na oční okolí

Tak dnes Vám chci představit kosmetickou firmu,kterou jsem poznala díky nové práci, jedná se totiž o profesionální kosmetiku,která kromě salonů není moc k sehnání, moc píši kvůli tomu, že na netu člověk sežene vše takže nikdy neříkej nikdy :))) Musím přiznat, že jsem si tuhle kosmetiku hodně oblíbila, ale dlouho jsme nevěděla zda o ní na blogu psát, přeci jen s ní pracuji a nerada bych, aby recenze ode mě byla braná jen jako reklama...kosmetiku jsem si koupila a nedostala ji zadarmo k testování. Ale jelikož s ní pracuji dnes a denně mohu ji s čitým svědomím dobře ohodnotit. Jelikož výsledky jsem mohla posoudit na sobě po dlouhodobém používání a na klientech při ošetření.



K první recenzi jsem si vybrala oční masku, mám ji doma už asi 4 měsíce. Maska Bags Reducer mask - gelová maska pro redukci váčků. A co o ní píše výrobce - Maska má působit na opuchlé oči, na váčky, hydratuje a snižuje ukládání tuku v oblasti očního okolí. Celkově kosmetika Ericson Laboratoire je francouzská značka pouze částečně přírodní kosmetiky, takže pokud nejste zastánci pouze čisté přírody bude se Vám tahle značka líbit :) Já mám ráda jak přírodní tak i ty částečně přírodní, pokud se ptáte co u mě převládá tak je to asi 60:40 pro přírodu.  Ale zpět k této masce, je poměrně velká , obsahuje 20ml a cena už je tedy trochu vyšší 1300,- , ale zas vydrží hodně dlouho, já při používání minimálně 1-2x týdně mám stále skoro plnou, stačí totiž opravdu maličko.

Maska se nanáší na celé oční okolí, což znamená nejen pod oči,ale i na pohyblivé víčko, tak samozřejmě v tenčí vrstvě. Pokud aplikujeme jako masku můžeme dát silnější vrstvu a nechat působit 20minut a poté opláchnout. Pokud chceme můžeme použít jako večerní krém na oční partie, tak, že vmasírujeme - vklepeme menší množství masky na celé oční okolí a necháme působit celou noc. Já aplikuji tak i tak, záleží podle nálady, pokud si chci odpočinout a relaxovat aplikuji jako masku a dvacet minut odpočívám.

A co tedy účinky? Váčky až tak neposoudím, sama je nemám, mám oční okolí s drobnými vráskami, občas je zde znát hodně únava - nosím čočky, brýle a celkově oči dost namáhám a pak mám velmi výrazné kruhy pod očima. Takže účinek na ně je následující , jak u masky nebo aplikaci na celou noc je viditelná redukce vrásek, oční okolí je krásně zjemnění, heboučké a lehce projasněné. S kruhy bohužel víc nenadělá. Co se týče váčků u klientů při jednorázové aplikaci dojde k lehkému odvodnění, takže oči vydadají odpočatě,ale pro lepší efekt je dobré aplikoavt lehkou masáží po dráze lymfatického systému. Masku mám ráda jelikož oči nedráždí, nepálí a vyhovuje opravdu všem, zatím jsem neměla ani jednu zprávu o špatné reakci a to ani u klientek s ekzémy kolem očí. Takže pokud hledáte příjemnou masku, spíše hydratačního rázu mohu doporučit, zázraky však neumí a není ani extra silná. Příště bude recenze na jinou masku od této firmy,která je dle mě úžasná,ale zase finančně náročnější, tato se víc vyplatí a pokud nehledáte výraznější lifting bude Vám stačit. A pokud se ptáte zda si ji znovu pořídím, tak asi ne, vydrží dlouho a pak ráda zkusím něco jiného, navíc váčky kolem očí nemám, na které má ten největší efekt.

Shrnutí:
Plusy:
+ masky stačí maličko a vydrží tedy skoro celý rok
+ pomáhá redukovat otoky kolem očí
+ zesvětluje kruhy pod očima
+ nedráždí a není parfemovaná

Mínusy:
- cena

Hodnocení: 7/10


Komentáře

  1. já mám s kruhy pod očima hrozný problém!:( zatím na ně každý večer a ráno používám oční krém od oriflame, trochu se to zlepšilo, ale stále by to chtělo najít něco učinějšího

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ta druhá maska na kterou bude recenze trochu účinkuje,ale taky né tak jak bych potřebovala :/ Prostě na kruhy asi holt nic není, ono to taky není jen o pokožce ,ale z 90% o dědičnosti, lymfě, spánku, jídle, nemocněních, lécích atd :/ Ale taky hledám ten zázrak

      Vymazat
  2. nebýt korektoru, nevyšla bych z domu, s kruhy pod očima mám hrozný problém..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jaký máš momentálně nejoblíbenější korektor? Já ten best stále hledám. Chystám vyzkoušet Catrice

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky