Loccitane Levandulový ráj

Tak tohle je jeden z nejkrásnějších a rozhodně nejvoňavějších letošních dárečků. Navíc jsem ho dostala již před vánoci takže jsme se s nim mohla kochat a "mazlit" o trochu dřív. Dáreček je to nádherný a víc než štědrý, moc se mi líbilo i samotné balení, krásná modro-zlatá krabička s mašlí, uvnitř se skrývaly ty nej levandulové produkty v péči o moje ručičky :) Ihned po otevření mi bylo jasné, že se jedná o levanduli, jelikož sáček plný krásně voňavé levandule se nezapřel, ten hned putoval do šuplíku se spodním prádlem, kde mi náádherně voní kdykoli šuplík otevřu :)


Další položkou z krabičky bylo Tekuté mýdlo s levandulí , opět vše krásně zabalené. Je výrazné vůně,kterou na pokožce zanechá i po umytí nějakou tu chviličku, ruce opravdu jak slibuje nevysušuje tak jako jiná mýdla!
Hodnocení : 10/10





Další stejně balenou levandulovou bombou je Levadulové mléko na ruce, je v praktické pumpičce a mám ho na umyvadle hned vedle mycího gelu, takže hned jak ruce umyji, otřu , jdu se namazat - takže konečně se učím pravidelně se starat o ruce!! :)  Ve složení najdete také med a Loccitane milované bambucké máslo. I když dle ingrediencí se zdá , že se bude jednat o hutný a špatně vstřebatelný krém/mléko, opak je pravdou, nádherně se vstřebá a jedno pumpnutí vystačí na obě ruce pěkně až k loktu!
Hodnocení:9/10


Dále je zde menší cestovní balení Levandulového krému na ruce v tubičce, složením je totožné s mlékem,ale má být hutnější, což je pravda,ale vstřebává se snad ještě líp než mléko, což mi hlava nebere,ale je to tak.Ten krém mě fakt nadchl!! Víc vyživný a přesto se vstřebává rychleji.
Hodnocení:10/10

Posledním dárečkem je cestovní balení sprchového gelu Levandule na celé tělo, balení se mi moc líbí, opět silná levandulová vůně, ta už na těle tak dlouho nevydrží a celkově mě asi tento produkt ze všech až tak neoslovil, prostě sprchový gel, sice nevysušuje tak jako jiné gely,ale zázrak to také není.
Hodnocení: 7/10


Celkově jsme z dárku víc než nadšená, musím uznat, že všechny produkty jsou báječné!! Takže díky Ježíšku!! A i když Loccitane není 100% přírodní kosmetika, má v sobě chemie poměrně málo a má tak krásné vůně, obaly a celkově se mi tak líbí, že trochu chemie jí prominu!!!

A co vy milujete stejně jako já tuhle značku? :)

Komentáře

  1. L'occitane mám docela ráda, ale jsem docela hotová z jejich cen. Takže většinou vyhlížím slevy, a sem tam si něco pořídím ve slevě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo ty ceny člověka pomalu oslepí :/ Teď mají hodně dobré slevičky

      Vymazat
  2. Souhlasím s Claire. Taky mám tuhle kosmetiku ráda, ale ceny mě vždycky položí :-) Poměrně často ale mívají různé slevy, takže se občas vyplatí vyčkat :) a při založení klubové karty jsem dostala zdarma malou sadu obsahující krém na ruce, tělové mléko a sprchový gel, což bylo velmi příjemné :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi si musím taky založit kartu :)

      Vymazat
    2. Doporučuji :-) Nic to nestojí a ještě se člověk může těšit z malého dárečku :-)

      Vymazat
  3. L'Occitane je srdcová záležitost... jedna z mých největších kosmetických lásek vůbec :-) radši jsem nikdy nesčítala ty utracené částky... :-D
    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se nedivím , že to radši nepočítáš :)))))

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky