Shealife - černé mýdlo se skvělou konzistencí

Tak už ten název Shealife se mi moc líbí, na tohle mýdlo jsem narazila v jedné Blogsale za 60,- a tak jsem si řekla co jednomu třeba nevyhovuje druhému ano, a minimálně za  tu cenu se to muselo vyzkoušet, možná bych do toho nešla kdyby se dalo mýdlo sehnat u nás v ČR ,ale zatím pokud jsem dobře hledala nedá, takže cena za vyzkoušení nového mýdla je cca 5 liber plus poštovné..takže musíte uznat tohle jsem nemohla nevyzkoušet!

Z mýdla bylo použito opravdu jen maličko a při balení 100g to není ani znát. Mýdlo má skvělé složení, krátké a prostě příroda! :) Moc se mi líbí i obal a zvlášť jejich lístečkové logo! Mýdlo je vhodné pro citlivou pokožku a neobsahuje žádné chemické blafy!! Žádné konzervanty, barviva - takže za to obrovské plus. Výrobce ho doporučuje na ekzémy, akné a jiné neplechy. 




První co mě strašně zaujalo je ta úžasná konzistence a barva! Název nás sice nabádá, že barva je černá,ale není - je taková sytě hnědo zlatavá, jako takový lesní med s kakaem. Ale hlavní láskou pro mě je ta super mazlavost, hustota :))) No asi nikomu nemusím tajit, že já ráda bahýnka a podobné věci... No zpět k mýdlu, má být vhodné na tělo i obličej, zkoušela jsem na obojí a na obličej bych ho moc nedoporučovala , možná tak na hodně mastnou pleť i když podle mě je tohle výrobek číslo jedna na tělo a zvlášť pokud Vás trápí třeba zarůstající chloupky nebo pupínky na zádech apod. S aplikací je to krapet bod dolů, stačí sice maličko ,ale musíte ho první trochu energicky rozmasírovat - napěnit v  dlaních a pak teprve na pokožku,ale je to jen o zvyku, po týdnu pravidelného používání už mi to ani nepřijde. Na tělo mi naprosto vyhovuje, pokožka je samozřejmě jakoby vysušenější jako u klasického tuhého mýdla,ale stejně se pak vždycky namažu takže to mi nevadí. Ale co je super po týdnu mi zmizely drobné pupínky na pažích, mám atopický ekzém a toto jsem u ekzematiků vydělala nesčetně krát , jakoby hrubší pokožka na pažích a občas i nohou - taková drobná krupička bez zánětu, po jejímž seškrábnutí se zde ukrývá zarostlý maličký chloupek...tak takové problémy jsou u mě pasé. Tento efekt jsem už vysledovala dvakrát u použití klasických přírodních mýdlech, takže hrdě hlásím do světa kašlu na obyčejné chemické sprchové gely!!! Fuj na ně! A už jen přírodní tuhá mýdla či oleje. A tohle je jeden z produktů co můžu s čistým svědomím doporučit :)


Hodnocení: 5/10

Komentáře

Oblíbené příspěvky