Pivoine by Sephora - koupelnový sen

Přiznám se, že v Sephoře už jsem nebyla pěkně dlouho, většinou jen když hledám nový parfém,ale stejně nakupuji přes net prostě se to víc vyplatí. A mám na výběr dost času a klidu. Ale na mé narozeniny mě překvapila kamarádka s dárkovým balíčkem právě ze Sephory a to jejich tělovou koupelovou řadou Pivoine - Pivoňka. Už na pohled se mi věci moc líbily, krásná růžová barva a ještě navíc svíčka..mé srdce zaplesalo:)




Takže co , že jsem to vlastně dostala? Tělové mléko, Sprchový gel a vonnou svíčku vše s květinouvou vůní Pivoňky. Hned ten večer jsem vše vyzkoušela..fakt jsem se těšila. Svíčka se mi vzhledově moc líbí, decentní černá a uvnitř růžová, když jsem k ní přivoněla opravdu má krásné aroma,ale bohužel po zapálení není nic cítit, takže svíčku nedoporučuji nebo maximálně pro její vzhled :)

Sprchový gel má 140 ml a jelikož to byl dárek cenu neznám,ale pátrala jsem po netu a v zahraničí se prodává za cca 75Kč co je super cena, nevím zda to platí i u nás. Ale ta vůně je božská, hned jsem se do ní zamilovala, gel se příjemně nanáší a nemám po něm vysušenou pokožku. A i když to není přírodní produkt moc se mi líbí!


Hodnocení:9/10

Dalším produktem bylo tělové mléko , které je v praktické pumpičce a o objemu 190ml. Vůně samozřejmě stejně krásná a velkým bonusem je , že se bleskově vpíjí takže naprosto ideální na ráno před prací, namažete a můžete se hned obléknout. Což přesně takový produkt mi doma chyběl. Vůni cítíte ještě dobrou chviličku po tom. Takže další plus a opět nemám vysušenou pokožku. U mléka už bych ocenila víc přírodní složení,ale i přesto uvažuji o koupi až mi dojde, protože ta vůně je dokonalá! Cena by se měla pohybovat okolo 200Kč. 

Hodnocení:8/10

Komentáře

  1. mě tam hrozně hezky voněla malina, asi vyzkouším mléko, rychlevstřebávací, to je moje :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani mi neříkej jaké mají vůně nebo sem tam jako na koni :)

      Vymazat
  2. To vypadá skvěle. Za takovéhle věci jsem schopná utratit majlant, takže se Sephoře obloukem vyhnu, než na to zapomenu. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji ti za komentář na mém blogu, alespoň jsem natrefila na ten tvůj :) Co se týče těchto výrobků, od Sephory nic nemám, ale tyhle mě vážně zaujaly.:))

    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky tahle občas přijdu na blogy o kterých jsem nevěděla...jen pak člověk nestíhá ty články číst :)

      Vymazat
  4. Sprchový mám ale Mango a je úplne super a navyše mi konzistencia vyhovuje aj pri holení nôh :D Čo je úplne super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmm nové využití ?:) Zkusím...Mango musí také krásně vonět, a za kolik si sprcháč koupila?

      Vymazat
  5. Jů, ten sprcháč bych chtěla vyzkoušet, na tu vůni jsem zvědavá :) A moc se mi líbí ty fotky.. Vypadá to i na pohled krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky..teda dalo mi práci hned vše nafotit a až pak vyzkoušet :))) Ta vůně je ttiž fakt nádherná

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky