Božský krém s Mangem a Papájou

Tenhle krásně barevně balení krém, no konzistencí možná něco mezi krémem a máslem na tělo jsem dostala od kamarádky jako dárek z cest , ano byla na Havaji :) Krém mě nejprve opravdu zaujal svým balením, je totiž jak sami můžete posoudit víc než pestré a prostě takové hravé,letní. Také miluji ovocné vůně právě typu manga apod. Takže jakmile jsem krém otevřela byla jsem do něj zamilovaná...ta vůně je skvělá, opravdu cítím ovoce  a hodně mi to připomíná ovocný jogurt. Mňam :))) Ale jíst se to bohužel nedá..možná bohu dík, takhle mi krém vydrží déle!




Teď trocha infa -  krém je balen v kelímku o objemu 184g od značky Alba Botanica , vydrží opravdu dlouho, stačí trocha na celé tělo, žádná kvanta, pěkně rozmazat, nanáší se skvěle a když to nepřeženete s množstvím i se rychle vstřebává. Vůně Vám na těle nějakou tu chvíli opravdu vydrží. Jedná se o přírodní krém, čistě vegetariánského složení, netestován na zvířatech, bez parabenů a dalších sajrajtů. Takže rozhodně má mé sympatie čím dál tím víc.


Složení :
 Aqua (Water), Aloe Barbadensis Leaf Juice (1), Caprylic/Capric Triglyceride, Carthamus Tinctorius (Safflower) Seed Oil, Glycerin, Glyceryl Stearate, Stearic Acid, Butyrospermum Parkii (Shea Butter) Stearyl Alcohol, Aleurites Moluccana Seed Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Rosa Moschata Seed Oil, Anacyclus Pyrethrum Root Extract, Arnica Montana Flower Extract, Carica Papaya (Papaya) Fruit Extract, Citrus Grandis (Grapefruit) Seed Extract, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, Mangifera Indica (Mango) Fruit Extract, Dimethicone, Polysorbate 60, Tocopheryl Acetate, Sodium Carbomer, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, Citronellol, Eugenol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Fragrance (Parfum), Beta-Carotene (CI 40800), Caramel (1) Certified Organic Ingredient(1)


Schválně jsem Vám vyznačila sytě všechny ovocné a přírodní složky...tedy aloe na druhém místě je skvělá!!! Krém mi naprosto vyhovuje po všech stránkách. Jedinou nevýhodou je , že se zatím bohužel nedá sehnat u nás. Stojí v přepočtu na naše kolem 300,- což taky není špatné. Pro inspiraci či objednávku se můžete podívat na oficiální stránky, kde tedy nevím jak Vás,ale mě zaujala hromada věcí! www.albabotanica.com

Hodnocení:10/10

Komentáře

  1. Krem ma opravdu krasne baleni, to by me take upoutalo:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají ještě třeba s čokoládou apod. Takže i ta vůně člověka nepustí ...až mi dojde budu přemýšlet o nákupu ..

      Vymazat
  2. Tak ten vypadá super, jak složení tak vůně :3

    OdpovědětVymazat
  3. veľmi dobre vyzerá a mango zbožnujem :)

    OdpovědětVymazat
  4. vyzera uzasne - krasny obal, super vona, vsetko!

    Pozyvam na giveaway o GUCCI RUSH 75ml, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovědětVymazat
  5. Tyjo, ten vypadá moc dobře. Miluju všechno, co voní mangem :))

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  6. Jeee k tomu bych si aspoň ráda čuchla!! Jenže když už bych si čuchla, tak bych ho rovnou i koupila..podle mě:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by tam člověk po očuchání nechat opravdu nemohl, to ti garantuji :)

      Vymazat
  7. Výrobky značky Alba Botanica (a aj tento krém) sa dajú kúpiť na iherb.com tu: http://bit.ly/1bNOvjt (poštovné vychádza na 4 doláre a so zľavovým kódom HOV867, máte zľavu 5 dolárov z prvej objednávky :) (resp. cez ten link by sa mal automaticky uplatniť :) Túto stránku odporúčam, majú tam na výber veľa značiek :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  9. Tak tohle je ale opravdu lahůdka! Už jen jak to vypadá. A tím, že to voní a je to navíc BIO, tím se tomu nedá vytknout vůůůůbec nic. Díky za tip k Vánocům:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Čau holky před dvěma týdny jsem ho kupoval za 6 dolarů.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky