Nákup u Natura Siberica - pěna do koupele a krém na obličej

Tuhle přírodní kosmetiku se chystám vyzkoušet už dlouho, hrozně se mi totiž líbí jejich obaly :) Já vím obal není to hlavní,ale kupujeme i očima! Navíc mají velkou škálu výrobků, kde si vybere pravdu každý a navíc za velmi pěkné ceny!! :) K prvnímu otestování , nákupu jsem si vybrala pleťový krém,který mi došel  a pak pěnu do koupele,která taktéž došla a navíc jsme chtěla zkusit přírodní pěnu a zjistit jestli všechny pěny vysušují nebo jen ty chemické bomby.




Tak jdeme na testování. Krém na obličej už mám doma lehce přes dva měsíce takže se můžeme vrhnout na recenzi. Konkrétně mám Denní krém pro smíšenou a mastnou pleť s SPF 15, krém je o objemu 50ml s pumpičkou a stál mě 209,- , což je fajn cena za tak velký krém. Tím, že má SPF se nedá použít na noc, takže toto množství vydrží o to déle, že ho použijete jen jedenkrát denně a navíc  stačí poměrně malé množství. Kromě krásného , čistého obalu má i dokonalou konzistenci, takový jakoby hustý a přitom velmi lehký. Ihned se vsaje a slovo ihned je tu oprávněně! Za minutu moc nemáte pocit , že jste obličej promazala, ne že by pnul,ale pod makeup je tedy opravdu nevhodný! Špatně se na něm rozmazává, je tedy alespoň pro mě je nutné použít bázyi pod makeup. Pak je vše v pořádku. Pleť se po krému opravdu delší dobu neleskne, po nanesení nepálí a je příjemný. Mě osobně vadí, že se na něj špatně líčí, takže ho používám spíš na doma,kdy jsem bez makeupu. Mám pleť smíšenou a tenhle krém bych spíš doporučila na mastnější typy. Nejsem z něj ani uchvácená a rozhodně to není propadák, čekala jsem od něj ale asi něco víc, větší urychlení hojení zánětu apod., což se moc nekoná. Je to podle mě ideální krém pro mastnou pleť, kterou trápí nadbytek mazu a rozšířené póry,ale pro extra aknozní či větší záněty je slabý. Co se týče složení je docela dlouhé...což vždycky zbystřím,ale nic co by mi vadilo. No posuďte sami - viz foto.


Hodocení  : 9/10

Další novinkou u mě v koupelně je super výhodná mega velká pěna do koupele - má objem 600ml a stojí jen 129Kč, a to už se vyplatí :))) A navíc někdo má extrémní spotřebu a lije toho do vany kvanta, takže pro plejtváky je tohle balení bets of ! Já na poprvé dala trochu víc a pěny bylo až až , měla jsem pocit,že my až uteče z vany, takže za pěnivost jednička. No a jakou jsem si zvolila? Mají totiž větší výběr lišící se barvou a vůní. Já koupila fialkovou - Mládí vaší pleti, měla by umět pokožky regenerovat a omladit :) Čemuž moc nevěřím, přece jen je to pěna do koupele...no obsahuje ale tyto mňamky : Hrachor aleutský, dutohlávka sněžná, ženšen dálnovýchodní, olej z černého rybízu, šišák bajkalský, arnika horská, zeměžluč, Phellodéndron amurénse, sibiřská sůl rapa, olej z klanoprašky. Což je na pěnu sakra výkon, takže se mi líbí i složení, příjemně sladce voní,ale nic výrazného jako chemky a teď to nejdůležitější nemám po ní tak vysušenou kůži jako po klasické pěně do koupele,ale i přesto nepoužívejte celkově pěny denně! Není to nic super pro naše ženské partie :) Ale tuhle pokud se občas prostě potřebujete porochňat ve vaně plné pěny mohu doporučit, pro mě pěna číslo jedna po všech stránkách!!


Hodnocení : 9/10
Vše jsem koupila zde - www.biooo.cz


Komentáře

  1. Zatím jsem od nich nic nezkoušela, ale koukala jsem se na jejich tělové oleje. A taky se chystám objednávat z biooo.cz, mají skvělý výběr :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni mají opravdu velkou nabídku, do budoucna určitě otestuju víc věcí...ale mám toho teď doma tolik, že spíš nevím co dřív :))))

      Vymazat
  2. Od Natura Siberica mám doma Živé vitamíny na telo a vlasy a ešte Vitamínový sprchový gél, oba produkty krásne voňajú :) Z toho denného krému som skúšala vzorku a síce mám mastnú pleť, ale (aspoň teraz) potrebujem trochu viac hydratácie. Pod makeup sa mi však zdal byť fajn, aj keď ja používam minerálny makeup :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě pod makeupem dělal taková nehezká suchá místa :/ Ale jinak mi je příjemný. Ty živé vitamíny jsem již viděla víckrát v kladné recenzi ...popřemýšlím o nákupu

      Vymazat
  3. Anonymní1/04/2014

    Ahoj, také doma používám ten stejný denní pleťový krém. Pro lepší nanášení make-up doporučuji po nanesení krému počkat cca 15 min než se krém vstřebá do pokožky. Mně osobně se pak make-up v pohodě nanáší a nerozmazává se, jak píšeš :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak je fakt že čtvrt hodku nečekám , maximálně tak sedm minutek, určitě vyzkouším, díky :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky