Sprchová pěna aneb můj nový rituál

Novinkou,která se u mě zabydlela v koupelně je tolikrát chválená nebo zatracovaná sprchová pěna Rituals a to z řady Taichi lotos a zelený čaj. Tuhle vychytávku hodně bloggerek poznalo díky cestovnímu balení v boxu, ano do té doby jsem nějak nejevila zájem o tuhle značku a asi by mě ani moc nenapadlo koupit si sprchovou pěnu, asi bych nevěděla co od toho čekat.  A navíc balení je 200ml a cena na sprcháč maličko vyšší kolem 210-220,- , takže bych asi kolem ní fakt jen prošla bez povšimnutí.




Bloggerky jí buď milují nebo jim přijde jako něco, co mít fakt nemusí. Já se rozhodně řadím do té první kategorie :) Už jen aplikace je skvělá, stačí malé množství do dlaně a hned se vytvoří z gelu pěna, takže spotřeba není velká a pěna vydrží hodně dlouho. Absolutně nevysušuje a to mám atopickou pokožku ! Vůně je pro mě krásná, miluji čajovo-květinové parfémy,krémy a celkově, takže pro mě je tato varianta zeleného čaje s lotosem best of!:)) Pěna by měla mít antioxidační a zklidňující účinky a bla bla bla....co si budeme nalhávat, prostě je celkově jedno jaké má mít účinky jakýkoliv sprcháč, pěna atd. Z kůže se hned smývá a prostě nestihne působit jak píší lákavě na obalech, je důležité aby nám vyhovovala konzistence, vůně a hlavně aby byl šetrný ke kůži a nevysušoval. Což tahle pěna splní na jedničku, balení je praktické a hezky jednoduché, což mám ráda. Takže za mě po dlouhé době opravdu zajímavý sprchový počin :)

Hodnocení: 7/10

Komentáře

Oblíbené příspěvky