Tři přípravky na akné - sérum, tyčinka a sprej

Rozhodla jsem se Vám ukázat moje oblíbence v  boji s akné / pupínky...Seřazení je podle mé oblíbenosti a účinnosti.

Mezi nejlepší bojovníky proti pupínkům jednoznačně patří mnou již zmiňovaný Akné gel od Nobilis Tilia, na něj nedám dopustit , skvělá cena, dlouho vydrží, nevysušuje a jednoznačně urychluje hojení! Více o něm si můžete přečíst v samostatné recenzi zde . Koupit se dá v obchůdcích s bio kosmetikou, například v Kotvě v Bioo obchodě nebo na oficiálním shopu Nobilis.




Druhým pomocníkem je tyčinka z boxu firmy Anatomicals zap! zap! zap! gets that chap, tuhle firmu jsem neznala a díky moc za možnost vyzkoušení v boxu. Opět dlouho vydrží a cena cca 120,- je krásná. Je rozdělený na dvě části na den a na noc s praktickou ,ale asi ne moc hygienickou tyčinkou. Teď,ale k věci, opět výrazně urychluje hojení, když jsem měla opravdu zánětlivý pupínek dala jsem na noc obě varianty, nejprve na noc a na to ještě na den, a světe div se pupínek byl do rána o hooodně menší. Na den jsem pak dala akné gel a jak se vše dobře hojilo :) Tyčinku můžete koupit na ladybox .


A posledním pomocníkem je Pleťová voda ve spreji firmy Salcura - Antiac Acne Clearing Spray abych byla přesná :) Opět jsem ho poznala až díky některému z boxů, už ani nevím,který to byl :) Líbí se mi, že je 100% přírodní, to je mi opravdu sympatické :) Vhodný na jakékoliv projevy akné, komedomy apod. Prý i na černé tečky,ale to nejsem naivní, na ty mrchy funguje jen mačkání ...Má pleť uklidnit, vyčistit a urychlit hojení což vážně umí. Ideální je na lokální použití, což potvrzuji, na celý obličej je to síla...on Vás fakt pěkně zmrazí a hlavně pozor ať se nedostanete moc blízko očí nebo nedej bože do nich..auau.Řeší hned tři problémy akné - je antibateriální a tím neutralizuje infekci, protizánětlivý což snižuje vizuální projevy akné a nakonec hloubkově čistí a reguluje kožní maz. Používá se buď klasicky nastříkáním na tamponek a pak aplikaci na postižené místečko nebo stříknout rovnou na něj a lehce vklepat. Ideálně dvakrát denně, což je vhodné hlavně pro ty z Vás, kteří mají pupínky hlubší nebo víc, já používám jen lokálně ,když se objeví nějaký ten větší prevít :) Za sebe mohu strašně moc tuhle kouzelnou vodičku doporučit. Jedinou nevýhodou je cena 404 ,- v akci za 100ml,ale zase stačí malinko. Koupit se dá na purebrands .


Hodnocení všech tří produktů : 9/10

Komentáře

  1. No... ne, že bys mě nenalákala! :-D Od Nobilisu mám Ledový gel a nad koupí Salcury váhám už dlouho. Ach jo! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus Salcuru nejprve vykšeftovat na LAdybox.cz ve výměnách :) Ať ho ozkoušíš než zakoupíš velké balení :) A nobilis jednoznačně doporučuji, mají ho už všechny moje kamarádky a ty co mažou poctivě jen chválí :)

      Vymazat
    2. Jo a rovnou hoď do košíku od NObilis nové Hyaluronové sérum, používám ho krátce,ale už teď ho miluji!!! Recenze bude brzo, ještě ho chci chviličku zkoušet než napíšu článek

      Vymazat
    3. Ježkovy voči, ty mě ještě navádíš na další dobré produkty, místo abys mi to rozmlouvala! :-) Ale děkuju, zkusím začít s vyměněním Salcury za něco, co mi leží doma. :)

      Vymazat
  2. Mě na akné vůbec nic nepomáhá :((

    Lucy Enne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel akné je nejen záležitostí pokožky,ale často má hlubší podstatu problému, který je potřeba odstranit - například hormonální příčina, potravinová alergie, špatný výběr kosmetiky, problémy se zažíváním a trávicí soustavou apod. Pokud chceš můžeme spolu zkusit přijít na příčinu po emailu , klidně napiš :)

      Vymazat
  3. Dobrý deň ja som si tiež chcela objednať ten Salcura sprej cez ten purebrands ale bohužial mi neprišlo číslo účtu na ktoré mám peniaze poslať :( a keďže bývam na Slovensku tak vzniká ešte jeden problém a to že neviem či aj pre moju objednávku platí že sa poštovné neplatí. Hlavne si nie som istá či nie je tento eshop nejaký podraz keď sa mi vôbec neozývajú na maily.
    Ďakujem za odpoveď

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já odsud ještě neobjednávala, jen jsem je našla jako oficiální web kde objednat pro ČR. Zkuste ještě jednou, jinak bohužel asi jen z ciziny. Nic jiného kde koupit mi to bohužel nenašlo :(

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky