Herbalon - bylinky v péči intimní

Novým Miláčkem, který jsem objevila před necelým měsícem a  který můžu vřele doporučit je emulze na intimní mytí od pro mě doposud neznámé firmy A.T.W.Products a to řada HERBALON. Celá tato řada je určena na mytí intimních partií, když jsem si tenhle produkt kupovala našla jsem jen tuto variantu s dubovou kůrou nyní už je však běžně k dostání v dalších pro mě veeeeelmi zajímavých variantách :)

Ale teď zpět k té co mám. Musím uznat, že mi absolutně nevyhovují ty extra parfemované intimní gely co jsou běžně k dostání v drogeriích , většinou po nějakém čase pálí, štípou, vysušují a celkově si myslím, že nejsou šetrné k našim citlivým partiím !!! Proto mám velmi ráda Hydrofilní mycí oleje od Nobilisu, Saloosu nebo Hádka,ale jsou docela drahé a je jich větší spotřeba. Proto jsem hledala nějakou alternativu ,která by byla šetrná,ale o něco levnější a vydržela mi doma déle. A narazila jsem na tento mycí gel s výtažkem z Dubové kůry. Je ve velikosti 200ml a stojí 126,- , stejně tak i všechny ostatní varianty. Vydrží dlouho, stačí maličko a složení je opravdu kraťoučké, jedná se vlastně jen o klasickou mýdlovou "základnu" plus bylinný výtažek, nic víc  nic míň - v jednoduchosti je krása :)





Konkrétně s dubovou kůrou je určený pro péči po porodu, na poraněnou hráz, při hemeroidech.Je bez obsahu alkalických mýdel a je hypoalergenní. Kůra obsahuje velké množství tříslovin, pryskyřici a hořčiny, všechny tyto látky mají dezinfekční účinky a dokonce schopnost tlumit nebo zastavovat krvácení. Dubová kůra je samozřejmě nejznámější pro své svíravé účinky, taktéž je antibakteriální což urychluje hojení hráze. Navíc je tato emulze multifunkční - díky těmto vlastnostem je velmi vhodná na mytí aknozní pleti a to jak těla tak i obličeje - než si řeknete fuuuj divné používat jeden produkt na intimní partie a obličej, tak se zastavte a zamyslete, když je něco dobré pro tak citlivé místečko jako jsou naše intimní partie a to ještě po porodu tak to musí být dobré i na obličej :) A navíc je zde praktická pumpička takže hygieně je učiněno za dost :)))) Dále je vhodný i pro miminka na omývání opruzenin či potících se nohou i podpaží. A všude kde působí, nenarušuje pH. Takže nevím jak vy,ale já tenhle produkt pro jeho multifunkčnost miluji!!! Zkoušela jsem ho na podpaží a to i po holení, na intimní partie a i na obličej, nikde nepálil, je cítit svíravý účinek a mám dobrý pocit, že dezinfikuje, jsem s ním maximálně spokojená, urychluje jak hojení pupínku tak i drobné odřeninky, však vy víte kde a víte po čem :))))

Další varianty v prodeji jsou:
  • S kaštanem a rozmarýnem = vhodná při vaginálních mykózách a zánětech nejrůznějšího původu,napomáhá ke zklidnění citlivé sliznice malých dětí při podráždění nebo svědění intimních partií po koupání ve veřejných bazénech apod.
  • S měsíčkem = na mytí intimních partií speciálně přizpůsobena pro jemnou péči o citlivou mladou pokožku a sliznice. Je také vhodný pro péči o nejjemnější pokožku dětí již od prvního týdne věku. Měsíček je velmi ceněný pro své dezinfekční, antibiotické a antiseptické účinky. Šetrně napomáhá v plísňových onemocnění kůže, na které klasická medicína často předpisuje léky s nepříjemnými vedlejšími účinky nebo omezenou dobou používání.
  • S kontryhelem = na mytí a šetrné holení intimních partií těla. Díky obsahu třísloviny tanin, mírní menstruační bolesti a silné krvácení a ulehčuje ženskému tělu lépe se vyrovnat s příchodem klimakteria (přechodu). Kontryhel posiluje ženské pohlavní orgány 
Já jsem z nich fakt nadšená, mou další volbou bude asi měsíček  a co vy zkusíte ? :)

Hodnocení : 10/10



Komentáře

  1. Moc děkuji za inspiraci:)) určitě vyzkouším:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem mohla ukázat novinku :)

      Vymazat
  2. Anonymní2/24/2015

    Dobrý den, mohu se zeptat, kde je možné toto 'mýdlo' zakoupit? Kuju, hezký blog, narozila jsem na něj náhodou :) Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na lekarna.cz :) Děkuji za pochvalu

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky