Clear peeling mask

Od Alverde mě v drogérii při posledním nákupu velmi zaujala malá hezky balená maska Clear v tubičce a tak prostě musela letět do košíku, však chápete já a masky :))) Láska na celý život. Balení je malé 50ml za cenu kolem 90,- ,ale vydrží tedy dost dlouho, maskovala jsem už nejmíň 8x a pořád je tak určitě polovina! Takže to se fakt vyplatí! Balení se mi líbí, jednoduché, klasické a do červena.




Maska je vhodná pro pleť problematickou, aknozní, smíšenou. Obsahuje například extrakt z hroznových jader, který je antibakteriální a stahuje póry. Dále například kukuřičný olej, jojobový olej, hořčík, cukr, citron, brusinky,pomeranč a mnoho dalších zajímavých přírodních surovin.

Maska má krásnou tmavě medovou barvu, voní také trochu sladce a přitom čistě :) Konzistencí připomíná velmi hustý krém, krásně se nanáší, nechává se působit klasicky patnáct minut a poté se smývá vodou. Ale pozor nesmývat houbičkami, ale rukou, krouživými pohyby abychom využili peeling efektu! Maska vůbec nepálí a pleť po ní není ani zarudlá. Dobře se smývá a jsem s ní celkově moc spokojená. Pleť je heboučká, čistá, jemná, póry nestáhne jako jílové masky,ale přesto bych jí velmi doporučila jako klasickou jemnější čistící masku za super cenu.

Hodnocení : 8/10

Komentáře

  1. Přijď na návštěvu i ke mně, budu se těšit! :)

    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. zaujimava kombinacia!

    Inak pozyvam na narodeninovu giveaway o GUCCI RUSH 75ml. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tu určitě vyzkouším :))) Máš skvělý blog.

    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
  4. Momentálne ju používam aj ja a celkom som spokojna.

    Kaviaren-u-macky

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky