Cellulitis - Swiss quality aneb pomůže s celulitidou?

Když mě zas před nějakou dobou popadl boj s celulitidou rozhodla jsem se zkusit gel od švýcarské firmy Herbamedicus, líbilo se mi velké půl litrové balení a hlavně mě zaujalo složení. Nejprve si řekneme co o tomto "zázračném" gelu píše výrobce. 

Cellulitis je unikátní 4stupňový gel s vysokým obsahem aktivních přírodních látek a to z 18 druhů bylin a rostlin.Má působit v místě aplikace prohřátí a prokrvení, čímž aktivuje látkovou výměnu a podporuje odbourávání tukových buněk. Zlepšuje mikrocirkulaci, vyživuje, stimuluje lymfatický systém, usnadňuje tak odplavování toxinů, zrychluje metabolismus a redukuje drobné jizvičky. S dovolením jsem všechny jeho účinky stáhla do malého odstavečku, jelikož výrobce a o něm básní až až :)

Jeho složení je opravdu moc zajímavé: beta glukan, jalovec obecný (Juniperus communis), červená řasa, rozmarýna lékařská (Rosmarinus officinalis), kaštanový květ, fenykl obecný (Foeniculum vulgare), skořicovník cejlonský (Cinnamomum zeylanicum), Tea-hydroiodide, guarana, přeslička rolní (Equisetum arvense), vilín virginský (Hamamelis virginiana), břečťan popínavý (Hedera helix), černý rybíz (Ribes nigrum), tymián (Thymus), vitamín E, karnitin, listnatec bodlinatý (Ruscus aculeatus), šišák bajkalský (Scutellaria baicalensis)




Samé pěkné bylinky, Jalovec je například hodně známí díky skvělým účinkům na lymfu a celkově na detoxikaci, řasy zase na zpevnění a boj s celulitidou, rozmarýn zpevňuje, čistí a detoxikuje atd. Takže za složení fakt klobouk dolů, moc se mi líbí. 

Používá se 2-5x denně!!!! Nanese se na dané partie, vmasíruje a pro zlepšení účinku můžeme poté jít cvičit. No nevím jak vy,ale já fakt nemám čas mazat se až pětkrát denně!! :/ Ale dvakrát to zvládnu. Tento krém se opravdu nanáší jen lokálně , tudíž na ostatní části těla  musíte mít krém jiný. Výrobce upozorňuje na možnost vzniku alergie, což je jasné gel je hodně silný a rostlinek je tu hodně, takže někdo přecitlivělý nebo alergický na danou rostlinku by samozřejmě gel neměl používat. Dále se pak nedoporučuje jít se opalovat nebo do solárka, což je opět jasné. 
Já jsem ho používala v kuse měsíc, krém vydrží při intenzitě 2x denně lokálně cca dva měsíce, přiznám se , že druhý měsíc jsem už lemplovala :) No jo, já a pravidelnost... No nicméně zlepšení zde bylo, kůže byla pevnější, hladší a řekla bych , že byla i celulitida mírně lepší. Verdikt je tedy následující - pokud budete poctivě aplikovat dvakrát a více denně ( což bude určitě rychlejší efekt ) a delší dobu efekt určitě bude! Je to dobrý výrobek a mohu ho jen a jen doporučit. Pro někoho může být nevýhodou cena za 500ml zaplatíte cca 499-700,- ( záleží kde budete kupovat, občas se na něj objevují akce ). Ale musíte si uvědomit dobré složení a že půl kila vydrží dost dlouho, takže pro mě je cena dobrá. Znám firmy,které za velmi podobné složení chtějí daleko více peněz. 
Hodnocení: 9/10

Komentáře

  1. Tak něco takové bych si měla pořídit:)
    Bohužel na celulitidu docela dost trpím:/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky