Top 10

Rozhodla jsem se Vám ve zkratce poodhalit bez čeho už se poslední dobou neobejdu a co momentálně kraluje na mém kosmetickém žebříčku v první desítce :)

  • Ústní voda Alverde - od té doby co jsem tuhle vodu objevila, což je relativně nedávno na ní nedám dopustit. Už žádná nepříjemná pachuť po umělých vodách! Více zde

  • Lesky na rty Stage - jsou levné, krásně syté a dlouho vydrží, a hlavně jsou snad nevypotřebovatelné :) Více zde



  • Hypnose - řasenka, která mě nikdy nezklame, nepálí po ní oči, nerozmazává se a řasy krásně zvýrazní. Více zde

  • Alverde tělové mléko - tak nádherná vůně, sametová pokožka a za tak malé peníze? Co chtít víc? Více zde

  •  Rexona Maximum Protection - neznám lepší klasický antiperspirant, jsem ráda, že u mě konečně něco nahradilo Driclor. Více zde
  • Akné gel Nobilis - tohle je můj miláček a věrný pomocník v boji s pupínky, je šetrný a zabírá! Více zde


  •  Maska Vetiver Khadi - krásné bylinkové složení, fajn cena a opět zabírá a krásně pleť pročistí. Více zde

  •  Báječný arganový olej - multifunkční zázrak. Více zde

 Toť vše k mím zázrakům, používáte něco z nich také? :)



Komentáře

  1. Díky Vám jsem zkusila Rexonu a je to zázrak!! Děkuji za tip a za blog, ráda Vás čtu. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že také vyhovuje, já už nic jiného nekupuji :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky