Stage stíny a tekuté linky Maybelline

Tak první k stínům, od Stage mám zatím pouze jediné - Duo stínů a to klasiku matnou bílou a černou. Měla jsem spousty černých s různými třpytkami,ale žádnou matnou, která je občas víc než potřeba. Musím uznat , že balení ničím nezaujme, prostě nuda :/ Ale zato pigmentace, sytost a výdrž stínů je velmi kvalitní a jsem s nimi spokojená. Cena maličko vyšší 249,- , ale nelituji investice, jsem spokojená. Jen by mohli zapracovat na hezčím balení. U nás se dají koupit v eshopu Profiliceni, jinde jsem je zatím ještě neviděla.




Hodnocení: 9/10


Tekuté linky od Maybelline jsem dostala jako dáreček od kamarádky, díky :) A docela se mi líbí i jejich jednoduché a přesto zajímavé balení, mám černou barvu, která je krásně sytá. Jsou ve fixu s kterým se daleko lépe pracuje než s klasickým štětečkem. Stojí 199,- a mají dlouho vydržet nerozpité na víčku...což bohužel nemohu potvrdit, plus mají za sytost, snadnou manipulaci,ale výdrž klasický průměr ! Když je hodně horko rozpíjí se skoro hned, při normálním počasí se po nějaké době stejně trochu obtisknou a rozmažou, takže je používám jen při kouřovém líčení, kde to téměř nevadí.


Hodnocení: 5/10


Komentáře

  1. Ty stíny vypadaj suprově :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale poslední dobou trochu zahálejí, nějak jsem si zvykla na hodně přirozené líčení :))

      Vymazat
  2. Stíny vypadají moc dobře, stejné barvy mám ale v paletkách od Sleeku, takže žádný experimentování, musím se krotit a šetřit. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako jsou skvělé, ale jak píšu pokud má člověk od jiné firmy proč si je kupovat :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky