Lesky na rty Stage

Glow up  aneb lesky na rty profi firmy Stage..tak co shodím je nebo vynesu do nebe , jak to bude dnes s touhle firmou?? :))) No dneska opravdu nebudu zlá ...tyhle lesky už mám nějaký ten pátek a mám je opravdu moc ráda. Jednak firma slibuje dlouhotrvající efekt a vysoký lesk, dále SPF 10 a obsah látky Maxilip - hydratuje, zvětšuje kontury rtů a vyživuje... Co z toho je pravda? Téměř všechno, hlavní proč je miluji je , že na rtech vydrží dlouho bez nechutného pocitu totálního zalepení. Mají krásnou paletu odstínů a barvy jsou opravdu pěkné, intenzivní a mají i vysoký lesk ,který slibují.




Co se týče složení, je fajn mít SPF i  v lesku, což moc obvyklé není, nevím zda maxilip složka zvětšuje rty..tedy vím nezvětšuje,ale asi se to hezky poslouchá / čte ..ale co je pravda je, že nevysušuje což hodnotím velmi kladně.


Balení je klasické,ale má jedinou nevýhodu po dlouhé době ( mám je cca dva roky ) praská víčko, mám to už u dvou lesků,ostatní jsou v pohodě..tak posuďte sami zda je to po dvou letech ok nebo ko :) Podle mě dobré, na to že je lesku hodně 10ml a vydrží asi navěky, cena taky není špatná 199,- za profilesk je skvělé tak jsem ochotná mírně naštíplé víčko přejít, lesk nevytéká , zavírat to jde tak za mě to překousnout dovedu.

Hodnocení: 9/10




Komentáře

Oblíbené příspěvky