Heřmánková voda a Broskvový sprchový gel

Chtěla bych Vám představit dva produkty,které jsem si koupila hlavně kvůli jejich krásné parfemaci,ale pak zjistila, že vůně není opravdu všechno :/  Prvním takovým zklamáním je květinová voda bez alkoholu Pure Calmille od Yves Rocher, předem chci říct, že tuhle kosmetickou značku moc nemusím, nemám k ní naprostou důvěru, přijde mi jako laciná drogérka z které se dělá něco víc! Ale kamarádka tam chtěla zajít a já samozřejmě neodolala , když mi došla moje pleťová voda bez alkoholu hned jsem si chtěla koupit novou. Nechtělo se mi složitě hledat a oslovila jsem prodavačku s tím, že hledám vodu bez alkoholu, pokud možno bio. Tak bio řadu nemají ,ale mají tuhle s heřmánkem, která je bez alkoholu a vhodná pro všechny typy pleti i pro tu nejsušší a nejcitlivější. 


Balení je docela hezké, jednoduché a budí ve vás dojem přírody :) Takže tady za jedna, velikost 200ml je klasika  a cena 155,- mi taky nepřijde špatná, dokonce když je akce můžete ji mít za stovku. Pokožku by měla dočistit a oživit, kasá se tím, že její předností je nelepivost. Mě uchvátila ta krásná květinová vůně, to je nádhera, pro mě  ideální parfém...no upřímně jakmile jsem přivoněla chtěla jsem ji mít doma :) Hned večer jsem ji vyzkoušela, krásně voní na pokožce, nepálí, nesvírá, nemám po ní vysušenou pleť a skutečně tak jakoby projasní,ALE....lepí tedy dost slušně...chjo. Mám pocit takového opatlaného obličeje. Snažila jsem se to několikrát vydržet, ale prostě jako klasické tonikum pro mě je nepoužitelná, smývám s ní tedy zbytky masky a pak opláchnu vodou.

Hodnocení: 4/10

Sprchový gel

Druhým takovým voňavým nic moc výrobkem je sprchový gel z Body Shopu, jedná se o gelový sprcháč s vůní broskve, ta vůně je opravdu krásná :) Takvá svěže ovocná a těšila jsem se až se s ním umyju, navíc jsem lahvičku získala za velmi pěknou cenu ve výprodeji za 90,- , no nekupte to když vám to voní :) Složení klasika, nic super přírodního,ale to jsem věděla, čekala jsem od něj , že mi vůně na těle trochu vydrží,ale to ani omylem, už když se myjete je vůně dost slabá. Navíc trochu pokožku vysušuje. No prostě za devadesát kaček ok,ale za víc ani omylem. Čekala jsem víc.


Hodnocení: 3/10



Komentáře

  1. Mne práve naopak Yves Rocher odličovač plus tonikum vyhovuje, ale tak každá máme iný typ pleti, do tej mojej sa vstrebal rýchlosťou blesku, mohla som ho použiť aj ako podklad pod make-up a nebol žiaden problém.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Té mé to vše trvá dýl, je prostě hodně výrazně smíšená.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky