Zubní pasta DontoDent a ústní voda Alverde

Nedávno jsem zašla do dmky s tím , že potřebuji pastu na zuby a ústní vodu, na ústní vodu jsem měla jasné požadavky, pokud to jen trochu půjde chci bylinkovou a pokud možno bez sajrajtů :) A povedlo se našla jsem od Bio značky Alverde 450ml a cena myslím do stovky, což je paráda za tak kvalitní vodu a velikost. Obal je jednoduchý,ale mě se i tak moc líbí. Je s mátou a má mít 5 efektů v jednom :) 
  1. Posiluje zubní sklovinu
  2. Chrání před zubním kazem
  3. Chrání a pečuje o dásně
  4. Zanechává dlouhotrvající svěží dech
  5. Chrání zuby také v těžce dostupných mezizubních prostorech
Takže paráda ne?:) Obsahuje mimo máty, také heřmánek, a můj milovaný měsíček, což je podle mě bylinka královna, která zhojí všechno!  Dokonce se doporučuje při nošení rovnátek.  Navíc ze složení ,které je sympaticky krátké se dočtete o obsahu ještě Aloe , zinku, vápníku a dalších. Voda chutná zvláště po bylinkách a sladkém bonbonu, ale vůbec není nepříjemná ba naopak po klasických ústních vodách je to hotový zázrak. Klidně by mohli vyrábět různé varianty a třeba menší balení do kabelky :) Za mě určitě vyzkoušejte já už jinou kupovat nebudu, jsem naprosto spokojená!

Hodnocení : 10/10 





Druhým úlovkem je pasta  Donto dent Brillant weiss, přímo dm firma. Pasta stála max 40,- a je hodně velká125ml, takže se vyplatí. Navíc jsem se od několika zubařů dozvěděla, že je fuk kolik za pastu utratíte že stejnou službu vám udělají i tyhle obyč pasty stejně jako jako pasta za tři stovky. Tak proč je vyhazovat oknem. Jedině v čem se vyplatí investovat jsou pasty čistě rostlinné nebo bio, ale bělící efekt je u nich slabší a já chtěla trochu víc bělit, takže jsem koupila klasickou. V puse vůbec nepálí, dobře čistí a opravdu má efekt stejný jako drahé pasty a to jsem jich už měla dost! Opět jako u všech bělících past mi maličko dráždí sliznici,ale to je holt něco za něco, jakmile dojedu tuhle přejdu zase zpět na bylinkovou šetrnější. Ráda je takhle střídám., Takže rada závěrem neutrácejte za drahé zubní pasty :)

Hodnocení : 8/10

Komentáře

  1. Ani som nevedela, ze Alverde ma ustnu vodu :)

    Pozyvam na MEGA BIELENDA GIVEAWAY:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/09/bielenda-super-mega-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Na mně bělící pasty vůbec nezabírají :-(

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak nevybělí úplně,ale i maličké zlepšení je fajn :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky