Žlutý korektor - Cover down Stage

Tak tu máme zase další tekutou bázi pod make-up od profi firmy Stage...první na dvě, na které jsem dělala recenzi , byly Rozjasňující báze se kterými jsem spokojená ,ale tohle..no to je úlet!! Báze je z řady korekčních, tedy báze,které se sice aplikují pod maku-up,ale mají již mít nějakou tu krycí schopnost.  Stage je nabízí v 5ti odstínech, například zelená má krýt načervenalé flíčky atd. Já si vybrala nažloutlý odstín,který má krýt nafialovělá místa - ideálně kruhy pod očima. Bylo mi jasné , že báze nebudeme mít asi takovou krycí schopnost jako klasický tuhý korektor,ale říkala jsem si , že maličko by to mohla vylepšit.




Cena při 30ml se pohybuje cca kolem 260Kč, takže extrémně drahé ani laciné to není..ale za ten efekt?? Ani korunu! Jakmile mi báze přišla poštou zkusila jsem jí jak natěšené štěně...odstín je opravdu nažloutlý a konzistence podobná tekutějšímu make-upu. Báze velmi rychle zasychá a pak už se s ní moc pracovat nedá, chce to tedy vždy maličké množství a ihned vklepat/rozetřít na požadované místo. A krycí schopnost?? Snad nulová, malinko to jakoby možná rozjasní,ale fakt to nic nedělá..Úplně vyhozené peníze!!! Až nebudete mít co dělat s třemi stovkami, otevřete okno a radši je vyhoďte , protože to je to samé jako,když si koupíte tuhle bázi..Nemá cenu psát ani o složení atd. protože prostě může být klidně sebelepší ,ale to hlavní nesplňuje!

Hodnocení:0/10

Komentáře

  1. Koukám, že to bude asi na asijskou pleť a to ještě bezchybnou:-D.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky