Transparentní pudr Dermacol - fixace

Invisible fixing powder od Dermacolu je moje stálice mezi pudry, jedná se o transparentní pudr k zafixování makeupu. Výhodou transparentních pudrů je , že nezmění barvu vašeho makeupu, což mi vyhovuje, je to neutrál na zimu i léto, a je jedno jaký máte odstín pleti. Pleť pouze zmatní, udělá sametový povrch a prodlouží životnost celého líčení. 




Navíc je oceněn i Asociací vizážistů a stylistů ČR roku 2007. Je hypoalergenní, bez parfemace a vhodný pro všechny typy pleti.  Balení je praktické s labutěnkou a štětečkem. Já vždy sypu pudr do vrchního dílu a odtud nanáším profi štětcem na obličej. Přiložená labutěnka nebo malý štětec mi slouží jen na cesty apod.


Musím říct, že jsem s tímto pudrem víc než spokojená, opravdu zmatní na dlouho, je příjemný, nemám pocit nánosu na obličeji a cena je víc než příjemná - 13,5g stojí 229,- . Navíc doporučuji se zaregistrovat na oficiálních stránkách www.dermacol.cz a objednávat zde přes eshop, vždy dostanete nějaký dárek navíc což potěší :)

HODNOCENÍ: 9/10

Komentáře

  1. A vydrží? Mně se u nějakých pudrů stává, že mi na obličeji po určité době vytvoří "omítku" :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako pokud se ptáš zda v tomhle šíleném pařáku budeš mít pleť matnou celý den, tak to úplně ne, ale jinak vydrží a nepřijde mi že bych měla vrstvu :) Tak klidně zkus :)

      Vymazat
    2. Supr, můj už mi dochází, tak vyzkouším:)

      Vymazat
  2. Já používám sypký transparentní pudr od elfu, ale už ho mám úplně na dně (protože s ním děsně plýtvám :-D), tak si potom koupím tady ten Dermacolí, abych kvůli jedné věci nemusela platit poštovný... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi kolikrát nechce platit zbytečně poštovné za jeden produkt..

      Vymazat
  3. Já od něj slyšela samou chválu, proto si ho taky pořídím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že budeš spokojená, já měla předtím jeden profi a byl horší než tenhle.

      Vymazat
  4. Vypadá neskutečně dobře!:) Já dřív používala normální pudr, ale ten mi hrozně zanášel plet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle pleť nezanáší, nejdůležitější je večer dokonale odlíčit.

      Vymazat
  5. V létě používám spíše minerální pudr, tak třeba na podzim si ho pořídím...

    Chtěla bych tě pozvat na moji giveaway: http://lifeenthusiasm.blogspot.cz/2013/08/giveaway.html#more

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Minerální je rozhodně lepší, takže bych neměnila

      Vymazat
  6. musim vyzkouset. ale od kiko. slysela jsem samou chvalu :)

    blog she.is.the.one

    OdpovědětVymazat
  7. Tiež som si ho kúpila, keď ho na blogoch všetci tak vyspevovali, ale ja som asi jediná výnimka, ktorej proste nevyhovuje, pleť nezmatňuje, lesknem sa už po pol hodine od nanesenia a pre mňa teda efekt púdru vôbec nepostačuje, myslím, že púder by mal predovšetkým pleť zmatniť a tento to skrátka nedokáže, naviac oba aplikátory priložené k púdru sú k ničomu, každý to písal, ale nechcela som veriť, kým som sa osobne nepresvedčila, ale je to pravda, treba mať proste vlastný štetec. Verím, že ho spotrebujem aspoň v zime na fixáciu make-up pretože zmatňujúci efekt nenastal ani po opakovaných pokusoch. Avšak toto nie je prvý púder, ktorý pleť nezmatňuje, ani slávny Creme Puf moju pleť nezmatňuje ale naopak mastí, možno sú tieto púdre určené pre iný typ pleti ako mám ja, nevadí svojho favorita som si už našla, sú to biele transparentné a predovšetkým sypké púdre od Essence a Catrice.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě vyhovuje,ale co jsem našla od Alverde mám z něj lepší pocit než z dermacolu. Ale pro mastnou pleť je zmatnění menší ale i tak je to jeden z lepších drogérkových pudrů.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky