Hypnose Volume

Svou první řasenku Hypnose od Lancome jsem dostala jako dárek a od té doby je moje nejoblíbenější a pokud není zrovna chudší období pro mou peněženku kupuji si jí vždy jakmile mi dojde :) Jak už všichni tušíte asi se nejedná o nejlevnější řasenku pod sluncem oficiální cena se pohybuje kolem 890,- , ale na internetu či v nějaké akci se dá sehnat už od 480,- výše. Já jí většinou kupuji kolem 590 Kč. Vydrží mi při denním používání kolem 4-5 měsíců. A teď se vrhneme na její plusy a mínusy :)



Co se týče balení je jednoduché se zlatým logem typickým pro značku Lancome, mám nejraději tyhle jednoduché nepřeplácené obaly, vypadají lépe, luxusněji :) Takže za to má jedničku s hvězdičkou. Kartáček klasický, nevidím na něm nic speciálního a vyhovuje mi, že není extrémně tlustý, s těmi se pracuje hůř. Barva je intenzivně černá, řasy mám pěkně zvýrazněné co do objemu tak i délky. Samozřejmě řasy jako z reklamy nikdo mít po použití nebude - protože světe div se jsou počítačem prodloužené či umělé :)) To je odhalení co? Ne teď vážně trochu mě štvou tyhle reklamy na řasenky, měli by je udělat přirozené, ne slibovat nemožné...ale to jsem odbočila.

Lancome slibuje, že řasenka drží celý den, nedrolí se a nerozmazává, což můžu jen potvrdit. Navíc ani nedráždí oči. Navíc obsahuje vit B5, který řasy hydratuje a regeneruje.Je bez parfemace a vhodná i pro nositelky kontaktních čoček - což potvrzuji :) Takže teď nějaké mínus....přemýšlím...ehmm..no maximálně cena,jiné mínus opravdu nenajdu.

Hodnocení: 10/10


Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky