Hloubkově čistící maska s mátou

A další ze série jednorázových masek, tentokrát od Lavery, jedná se o hloubkově čistící masku vhodnou pro normální nebo smíšenou pleť. Sáček obsahuje 10 ml krémové , husté masky bělejší barvy za 59,-. Je krásně cítit po mátě  což je jedna z hlavních ingrediencí, dále obsahuje sůl z mrtvého moře a minerální jíl. Máta má osvěžující, projasňující a čistící efekt, minerální sůl hodně čistí, dodává minerály a celkově pleť zjemňuje. Minerální jíl už je v maskách klasika, absorbuje přebytečný maz, zjemňuje a hezky pleť čistí. Jelikož je od firmy Lavera, je maska Bio, bez konzervantů, není parfémovaná, neobsahuje ropu a ani barviva. 



Ingredients INCI (CFTA): Water (Aqua), Glycerin, Loess, Alcohol*, Oryza Sativa (Rice) Germ Powder*, Sodium Lactate, Magnesium Aluminium Silicate, Dehydroxanthan Gum, Zinc Oxide, Coco-Glucoside, Mentha Piperita (Peppermint) Leave Extract*, Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Maris Sal, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil*, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Oil*, Glycyrrhiza Glabra (Licorice) Root Extract*, Butyrospermum Parkii (Shea Butter)*, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Water*, Bisabolol, Sodium PCA, Hydrogenated Lecithin, Xanthan Gum, Tocopherol, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Ascorbyl Palmitate, Fragrance (Parfum)**, Limonene**, Citral**, Linalool**,Citronellol**, Geraniol***Suroviny z kontrolovaného ekologického zemědělství; **Přírodní esenciální oleje.

Maska se má používat 1-2x týdně, a má být prevencí ucpaných pórů a nesrovnalostí pleti. Velmi dobře se nanáší, na pleti je příjemná a jen nepatrně poštipuje,ale to spíš jen mě, mám citlivější pleť. Smývá se po 10-15 minutách teplou vodou, po aplikaci není obličej červený jen místy lehce narůžovělý. Balení vystačí na 2x při použití jen na obličej, pokud chcete krk i dekolt budete mít balení pouze na jednou. Já vyzkoušela masku na mě i příteli, já mám smíšenou, přítel trochu mastnější. Ani u jednoho žádné zázraky s ucpanými póry, ani mírné stažení! Takže v tomto ohledu bez efektu, ale pleť krásně zmatní, zjemní a zároveň hydratuje. Takže pokud nepotřebujete stáhnout nebo extra vyčistit póry jsem jednoznačně pro!  Ale jak říkám zázraky v čištění nečekejte, já osobně jsem moc ráda že jsem ji vyzkoušela, doporučím ji pro známé s normální pletí,ale pro sebe si ji znovu nekoupím, očekávám větší zaměření na póry.

Hodnocení: 7/10

 

Komentáře

  1. Od Lavery mám balzám na rty a jsem s ním na výsost spokojená, chtěla bych vyzkoušet i něco dalšího... ale tahle maska to nejspíš nebude, škoda, že nečistí ucpané póry... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To moc nečistí, jinak mám Laveru také ráda.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky