Harmonizační maska s měsíčkem

Další testovanou maskou od Lavery je měsíčková harmonizační maska pro smíšenou a normální pleť. Obsahuje výtažky z měsíčku lékařského ,který harmonizuje,zjemňuje a regeneruje pokožku. Další zajímavou ingrediencí je zázvor, který je zdrojem vitamínů,minerálů a navíc čistí i normalizuje stav pokožky. Poslední "zázračnou" ingrediencí je máslo z mangových jader - intenzivně vyživuje,chrání a další složky obsažené v masce zase zajišťují hydrataci a hojí drobné záněty. Maska má navíc pleť i rozzářit, zdálo by se, že se jedná o opravdu malý ovocný zázrak,ale jak je to doopravdy? :))




Maska o obsahu 10ml stojí 59,-, použijete ji celkem dvakrát na obličej nebo opět na obličej, krk a dekolt na jedno použití. Velmi dobře se nanáší, na pleti malinko poštipuje, což je zásluha zázvoru, jinak je velmi příjemná co se týče konzistence. Ale pro mě opět velmi intenzivní vůně, které mi připomíná sladkou vánoční kolekci, ale musím uznat , že mít ráda sladkou vůni tak jsem ve svém živlu :) Maska se nechává působit 10-15 minut a poté se klasicky smyje teplou vodou.

Po umytí jsem měla trochu zarůžovělou pleť
( mám celkově citlivější ), vůni jsem cítila i chvilku po smytí, obličej byl krásně hydratovaný, rozzářený a celkově jemňoučký jako dětská prdýlka :)))) 

Ingredients INCI (CFTA): Water (Aqua), Glycine Soja (Soybean) Oil*, Alcohol*, Glycerin, Dihydroxyacetone, Caprylic/Capric Triglyceride, Glyceryl Stearate Citrate, Cetearyl Alcohol, Myristyl Alcohol, Erythrulose, Orbignya Oleifera Seed Oil, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil*, Calendula Officinalis Flower Extract*, Tocopheryl Acetate, Xanthan Gum, Malva Sylvestris (Mallow) Extract*, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Peel Extract*, Pyrus Malus (Apple) Fruit Extract*, Butyrospermum Parkii (Shea Butter)*, Citrus Grandis (Grapefruit) Peel Extract*, Melissa Officinalis Leaf Extract*, Prunus Persica (Peach) Fruit Extract*, Prunus Armeniaca (Apricot) Fruit Extract*, Actinidia Chinensis (Kiwi) Fruit Extract*, Carica Papaya Fruit Extract*, Citrus Aurantifolia (Lime) Fruit Extract*, Tocopherol, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Ascorbyl Palmitate, Fragrance (Parfum)**, Citral**, Citronellol**, Geraniol**, Limonene**, Linalool**

Hodnocení: 9/10

Komentáře

  1. Volá po vyzkoušení :)
    tinyinworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Můžu se zeptat, kdes ji koupila? Koukala jsem po maskách od Lavery v DMku a nikde jsem je nemohla najít. :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si ji spolu s dalšími objednávám zde http://www.alpik.cz, mají tady super vychytávky i proti pachu na zvířata :)

      Vymazat
  3. Lavera má super věci, já ale dávám přednost slupovacím maskám :-)

    VELKÁ giveway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zas se svou pletí ,která je dost citlivá slupovací nemůžu, jsem pak rudá jak rak :/

      Vymazat
  4. To vypadá velice slibně, od Lavery jsem zatím žádnou masku neměla.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky