H&M maska - Dragon fruit

Tahle maska mi prostě nemohla uniknout, její obal je docela nepřehlédnutelný - pěkně růžovoučký a název Dragon fruit je také víc než hezký :)) Navíc cena je 29,- no nekupte to. Maska Vám vystačí na 2 použití a světe div se po rozbalení je maska krémově růžová :)  A co Vás tedy opravdu praští do nosu je velmi silná sladká vůně, měla jsem pocit, že si na obličej dávám cukrovou vatu. Někdo má tyhle intenzivní sladké vůně rád,ale já mezi ně nepatřím, kdyby byla slabší nevadí mi to,ale v téhle síle, děkuji pěkně,ale myslím, že být na terase slítnou se na mě vosy :)))



Maska nese podnázev Exfoliace, má jemně odstranit odumřelé buňky - obsahuje malé brusné částečky ( jemně pomleté skořápky vlašských ořechů ) a to vše v masce z dračího ovoce. Název dračí ovoce nese plod jménem Pitahaya, už chápu proč zvolili raději ten druhý název...Maska se nanese na pleť a nechá působit 10-15 minut , poté se smývý vlažnou vodou. Maska se dobře nanáší i smývá, jen jak mám citlivou pleť cítila jsem drobné poštipování, které ale po umytý nezanechalo ani malý růžový nádech. Pleť byla hezky vypnutá, rozjasněná,ale co mi vadilo byla vůně ,kterou jsem ještě chvilku po tom cítila :/

Složení: aqua, kaolin, glycerin, glyceryl stearate, bentonite, walnut, PVP,parfum, propylen glycol, citric acid, xantan gum, caprylyl glycol, grano fruit, fig, phenoxyethanol, sodium benzoate,potassium sorbate, linalool, citronellol, eugenol,limonene,titanum dioxide,red lake

Složení je poměrně krátké, přehledné, je zde vidět sice chemii,ale také dost ovoce a přírodních složek, takže si myslím, že za tu cenu je to opravdu zajímavý nákup. Takže pokud máte rádi sladkou vůni a dáváte přednost peelingovým maskám místo klasickým peelingům, tak ji určitě zkuste. Nedoporučuji akorát extrémně citlivým až alergickým.

Hodnocení : 4/10

Komentáře

  1. Ja som skúšala len malinovú masku a je to najlepšia, akú som doposiaľ skúsila, je určená na čistenie pórov a je to prvá maska, ktorá skutočne niečo robí, póry sú viditeľne čistejšie a sú menej viditeľné, tento efekt síce netrvá dlho, ale je viditeľný voľným okom.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď si mě tedy nalákala :D Asi si ji musím koupit

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky