Facefinity All Days Flawless 3 v 1

Aneb můj neoblíbenější makeup od Max Factor. Jedná se o makeup "nové generace" což jsou snad všechny produkty,s kterými jakákoliv firma přijde na trh :))) Ale tenhle se jim opravdu povedl, nevím jestli je to nová generace,ale přesvědčil mě natolik, že už mám 3 lahvičku.  
Tento tekutý makeup má kombinovat :
  • podkladovou bázi pro vyšší odolnost líčení
  • makeup s SPF
  • korektor
Chlubí se vysokou odolností, kterou téměř nemusíme přes den opravovat, méně se leskne, více kryje a dobře pleť sjednotí. Má SPF 20, což si myslím, že je na makeup skvělé, pokud si hlídáte faktory jedná se o poměrně vysoké číslo. A navíc vhodný i pro citlivou pokožku. Toť vše co nám říká výrobce. Prodává se v elegantní skleněné lahvičce s pumpičkou o objemu 30ml za oficiální cenu 423,- , já ho tedy za tuhle cenu ještě nikdy nekoupila, vždy se mi povedl skvělý nákup v akci, ceny se tedy pohybují podle akce již od 250,-.



Teď můj názor na makeup, je Vám asi jasné, že když ho mám po třetí jsem spokojená :) Hlavní proč jsem se pro něj rozhodla byla velká mediální kampaň,když k nám přišel na trh a navíc většinou jsem byla vždy s makeupy firmy Max Factor spokojená, jen odstíny v mém nejsvětlejším období nic moc :/ A tenhle se podle recenzí pyšnil světlými odstíny i pro bledule jako jsem já, a opravdu při vyzkoušení v drogerii byla barva vyhovující a tak za slevu 25% letěl do košíku. Po nanesení mi odstín Almond Warm 45 opravdu sedne jako ulitý, balení mi také vydrží s intenzitou líčení 1x denně kolem 3-4 měsíců. Dobře se nanáší, nedělá mapy, kryje lépe než většina makeupů a nedělá dojem masky. Jen možná při bližším ohledání nebo větším vrstvení ( makeup totiž můžete vrstvit podle požadavků na krytí ) zalézá trochu do pórů. Na obličeji vydrží bez problémů přepudrovaný kolem 8 hodin a večer mám ještě co odličovat. Lesk pleti je individuální ,dost záleží na zvoleném krému pod makeup, neřekla bych ,ale že tenhle je nějak extra matující, spíš střed. Což mi vyhovuje, nemám ráda pudrový vysoce matný efekt. Radši si plet v horku přepudruji znovu.

Takže shrnuto - dobře se nanáší, dobře kryje - na kruhy pod očima stačí jak u koho,na extra tmavé je slabý, to chce jako u každého makeupu ještě korektor, na drobné nedokonalosti stačí. Velké akné opět nutné překrýt s korektorem. Skvělá výdrž, slušná cena a celkově mi vyhovuje. Určitě doporučuji, možná jen hodně suché pleti by nemusel úplně vyhovovat nebo někomu kdo má rád hodně slabé krytí, tohle je prostě kvalitní makeup né BB cream.

Máte ho někdo již doma? 

Hodnocení : 8/10




Komentáře

  1. Já jsem make-upy Max Factor hodně dlouho nebrala na vědomí. Až teď také Facefinity:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já kdysi měla jako rpvní trochu dražší maekup právě maxfactor,ale dělal trochu masku, to tenhle ne :) Ale krytíma světlou barvou ho teď u mě překonal Dermacol Caviar

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky