Rozjasňovače - Cover down

Tyhle dva krasavce jsem si pořídila už před nějakou dobou na rozjasnění určitých partií, koupila jsem si hned oba odstíny, které mají v nabídce, na léto tmavší a na většinu období světlejší, nebo podle toho jakého efektu chci dosáhnout. 




Jedná se o transparentní báze firmy Stage , což je profesionální značka od které už mám pár produktů a zrovna tyhle báze patří k těm které mám ráda a jsem s nimi spokojená. Prodávají se v balení 30ml za 279,- a vydrží Vám skoro navěky :)) Používají se na rozjasnění pleti či zvýraznění určitých partií - já je nejčastěji používám na rozjasnění tváří a nadočnicového oblouku.  Mohou se dle požadovaného efektu použít buď pod makeup ( velmi přirozené a nenápadné ) nebo až na makeup ( o něco výraznější ).  Navíc pleť hydratují, díky obsahu bisabolu. Jsou bez parfemace , vhodné i pro citlivou pleť. Nanáší se velmi dobře štětečkem, houbičkou popřípadě i prsty, dají se vrstvit nebo rozetřít úplně do ztracena. Na obličeji vydrží poměrně dlouho cca 8 hodin.  



Hodnocení : 9/10

Komentáře

  1. Jani, to vypadá dobře. Já tedy rozjasňovače nemám žádné, ale používám pálený pudr s perletí, takže jsem rozjasněná až až. S rozjasňovačema se to teprve budu muset naučit:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně, že si rozjasněná :)) a jestli je to pudr nebo báze to je jedno :))

      Vymazat
  2. ahoj, prosim ta kde to zohnat taku znacku, pocujem o nej prvy krat. thanks

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj , koukni sem - http://profiliceni.cz/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky