Aqua waschgel - Alverde

Tohle bude asi velmi krátká recenze ... Když jsem sháněla nějaký mycí gel na smíšenou pleť , pokud možno nepříliš drahý, napadlo mě Alverde, jelikož občas hodně překvapí a za skvělou cenu se zde dají najít poklady. No tento mezi ně nepatří!



Jedná se o čirý mycí gel s výtažky z mořských řas, vhodný pro smíšenou pleť , klasicky se na pleti napění a opláchne. Vůně je tedy zvláštní, taková čistá,ale jakmile si dám gel na obličej tak je vůně až příliš intenzivní a o vůni se dá taky spekulovat :/ Je cítit hlavně jakoby alkohol, připomíná mi to bublifuk..může to být jen můj subjektivní názor. Ale obličej jsem měla celý stažený a vysušený, takže pro mě naprostý propadák! Bylo mi ho líto i tak vyhodit, takže skončil na mytí rukou...no ještě že už je spotřebovaný..

Máte s ním také zkušenost? 

Hodnocení : 0/10



Komentáře

  1. Nedá mě to jinak,než taky přidat komentář :-) Zmiňovaný odličovací gel jsem si kdysi koupila...........poprvé a naposled. Naprosto mě nevyhovovala vůně, obličej byl po něm stažený (i u mé mastné pleti), vadí mě v něm přítomnost alkoholu,kterému se vyhývám i přesto,že mám mastnou pleť. Nejraději používám po odlíčení i květinové vody bez alkoholu. Dokonce,ač nemám choulostivou pleť,tak jsem po použití tohoto gelu měla kolem očí červené fleky.............no u mě taky propadák. Navíc si myslím,že si celkem lehce doma z pěnivého základu a dalších surovin vyrobím čistící gel na míru celkem bez problémů :-) Výborný recept na takový gel (nebo mýdlo) jsem našla na blogu Mitsuuko de Ak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt jeden z nejhorších co jsem si koupila :/ Jojo u Mitsuuko jsem také slintala nad domácím gelem ale nějak jsem zatím líná :D

      Vymazat
  2. Já mám z téhle řady pleťový peeling a jsem moc spokojená. Mycí gel mám také v plánu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peeling jsem od nich nezkoušela,mě asi nejvíc vadila ta vůně :/

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky