Tekuté stíny Lambre

Tyhle stíny jsem našla v květnovém boxu, sama o sobě moc tekuté stíny nepoužívám, nemám s nimi moc dobrou zkušenost a raději mám sypké ,které jsou ideální na stínování. Ale když je člověk dostane v boxu prostě musí je vyzkoušet, bronzová barva se mi moc líbí a byla to velmi dobrá volba výběru barvy :)




V tubě najdeme klasický pěnový aplikátor, nanáší se velmi dobře, a podle počtu vrstev nebo síly rozmazání ovlivníme intenzitu barvy. Sice slibují, že vydrží celý den bez slitá do vrásek, což tak úplně tedy pravda není, ale 8 hodin zvládnout dobře. Jsou příjemné na nošení, člověk nemá pocit slepeného víčka, jelikož hned po aplikaci krásně zasychají.



Stojí 139,- a podle mě vydrží pěkně dlouho, takže opravdu za hubičku :) Jsem s nimi velmi spokojená a zvažuji koupi i jiného odstínu.

Hodnocení : 6/10



Komentáře

  1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky