Marvis - Mint pasta

Když jsem tenhle vzoreček našla v květnovém boxu, byla jsem nadšená :) Pastu jsem chtěla už dlouho vyzkoušet, potěšila by mě víc bělící ,ale ještě jednou díky Ladyboxu za možnost vyzkoušet i tuto. Značka Marvis je u nás na trhu teprve krátce a dováží ji a prodává Profimed. Balení téhle značky jsou naprosto dokonalé, nádherné, hned jsem se do nich zamilovala!:)

Přidat popisek



Ve vzorečku byla pasta Classic Strong Mint, pasta obsahuje mátu a je i co do vůně víc než osvěžující a silná. Prostě svěží dech :)) Pasta dobře pění a stačí jí použít opravdu maličko, zuby pěkně čistí a svěží dech i chvilku vydrží. Jen bohužel mám asi citlivější sliznici v ústech a jakoby se mi maličko odlučuje sliznice, nevím jak to vysvětlit,ale určitě to znáte dělají to některé silnější nebo bělící pasty, takové ty maličké jakoby nitky v puse...nevím jak to vysvětlit :( Prostě plné balení 75ml (cca 215-230,-) ,které se koupí v Profimedu bych určitě nemohla dopoužívat,ale uvažuji o koupi jasmínové verze, ta by mohla být jemnější.. Navíc se mi líbí že mají malou verzi,jako cestovní velikost a  můžete si ji koupit na eshopu Profimedu a to 25ml za 75-80Kč podle druhu pasty. Nabízejí bělící, tuto mint, jasmínovou, chladivou s mátou plus nově i ústní vodu. Takže určitě vyzkouším i další menší balení než se rozhodnu koupit velké :)

Hodnocení : 8/10 

Komentáře

Oblíbené příspěvky