Anti-Stress mask - nebo-li maska s aktivním kyslíkem

No jo zas jednorázová maska :) Tentokrát od německé firmy Murnauers, balení obsahuje 2x 5ml, pokud masku použijete jen na obličej vystačí vám jedna polovina hned na dvakrát, já ovšem masku použila na celý obličej, krk a dekolt. Výrobce slibuje energickou bombu pro pleť, jedná se o aktivní okysličující gel obohacený o minerály z Mrtvého moře. Maska má regenerovat, hydratovat a hlavně pleť osvěžit a nadopovat kyslíkem.




A jaký z ní mám pocit já? Maska je bezbarvá, gelová s maličkými kuličkami,které se nanášením rozpustí a aktivují buněčný metabolismus pokožky, dobře se nanáší i smývá. Klasicky se nechává cca 10-15min, vůbec nepálí, naopak trochu chladí a spíš dělá na pokožce film,než že by se celá vstřebala, což není na škodu,některé masky fungují na bázi přenosu aktivních látek a ne kompletního vstřebání. Obličej je příjemně hydratovaný a osvěžený,ale rozhodně žádný zázrak se nekonal a moje unavená pleť vypadala pořád stejně. Možná by byl efekt větší u hodně dehydratované pleti..nevím. Maska stojí 60,- .Asi bych si ji znovu nekoupila, moc mě neoslovila..Máte s ní někdo zkušenost?

Složení: Aqua,Glycerin,Urea,Acrylates / C10-30 Alkyl Acrylete Crosspolymer,Dead Sea Salt,Sorbitol,Mannitol,Yeast Extract,Lactose,Sodium Hyaluronate,Sodium Lactate,Sodium PCA,Inositol,Niacinamide,Fructose,Glycine,Propylene Glycol,Cellulose,Parfum,Magnesium Ascorbyl Phosphate,Glycogen,Methylisothiazolinone,Retinyl Palmitate,Tocopheryl Acetate,Linolool,Limonene,Sodium Benzoate,Hydroxypropyl,Methylcellulose,Phenoxyethanol,Sodium Hydroxide,Lactic Acid,C.l.77007.

Hodnocení : 5/10

Komentáře

Oblíbené příspěvky