Alverde - tělové mléko Jasmín,bílý čaj

Když jsem před měsícem šla do drogerie s tím, že mi došlo tělové mléko, nějak jsem nevěděla co koupit, nejradši bych přírodní,ale v našich drogeriích moc velký výběr není, takže jsem automaticky šla k regálu Alverde, tělové mléko jsem od nich ještě nikdy nezkoušela a ihned mě zaujalo s Jasmínem a bílým čajem. Mám ráda parfemace jak zeleného tak bílého čaje a jasmín jak by smet :´))Vůně byla natolik krásná, že jsem si mléko hned koupila, cena se pohybuje určitě do 100,-, přesně už si to nepamatuji.



Krém je hustý,ale dobře se roztírá a ihned se vstřebá, takže žádná pocit mastnoty nebo ulepenosti. Voní jemně a pro mě naprosto dokonale!:)) Pokožka je po něm hebká, dobře vyživená i hydratovaná, je potřeba říci , že mám atopickou citlivou pokožku,která jen tak něco nesnese. Ale tohle mléko mě nevysušuje a za ty penízky je to skvělá koupě :) Navíc přírodní, co chtít víc?

Hodnocení: 10/10

Komentáře

  1. Ta voňavá kombinace zní opravdu lákavě! Alverde jsem zatím ještě nevyzkoušela, že by?:)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky