Rexona Maximum Protection

Rexona na jaro přišla s novými antiperspiranty,které mají být dvakrát účinnější než ostatní...a hlavně jsou tedy dvakrát tak drahé :)))) Stojí 149,-, já jsem naštěstí antiperspirant dostala ve svém Senzaboxu,jinak se přiznám asi bych ho za ty peníze nezkusila,protože bych nevěřila,že by mohl být lepší než ty ostatní. Ale mile mě překvapil...ale na hodnocení je ještě brzy:) nejdřív si o něm něco řekneme.




Účinnost všech antiperspirantů tkví v látkách omezující pocení jenž jsou rozpustné v potu a vytváří na pokožce ochranou vrstvu,která omezuje pocení. Tyto nové Rexony obsahují více látek omezujících pocení a podle výrobce dodávají ochranu na celých 48 hodin.  Pro dosažení maximálního účinku se aplikují před spaním, protože v noci látky lépe pronikají do pokožky/ do těla. A zajistí tak silnější ochranu během následujícího dne. Antiperspirant však můžete používat i klasicky během dne a účinek nezmizí ani po prvním osprchování.  Navíc obsahují látky hydratující pokožku podpaží. Prodávají se v několika druzích pro ženy - Rexona clean scent, Sensitive dry a Everyday fresh a pro muže ve dvou variantách - Rexona Clean scent a Extreme fresh.  Všechny jsou v balení o velikosti 45ml, jsou konzistencí takové pudrokrémy.


V první řadě je potřeba si říct, že ze zdravotního hlediska nejsou antiperspiranty moc zdravé..omezování pocení prostě není pro tělo přirozené a látky dostávající se do těla potními žlázami taky nejsou úplně přirozené..ale ruku na srdce,prostě kdo chce v dnešní době chodit s mokrými koláči v podpaždí?? Asi nikdo. Je hezké , že přírodní deodoranty jsou šetrné, hezky voní a pro tělo jsou daleko přijatelnější,ale prostě nefungují na omezení pocení. Takže pokud prostě jde člověk do práce nebo celkově ven mezi lidi je antiperspirant nutností a to hlavně v létě. Na doma nebo na noc bych však používání antiperspirantů nedoporučila,ať si pokožka i tělo oddychnou a použila bych jemnější variantu v deo verzi a nejlépe plně přírodní. Proto jsem ani tento antiperspirant nevyzkoušela na noc, ale pouze na den. A zabírá skvěle, zatím jsme tedy neměli tropická vedra,ale funguje skvěle a je pravdou,že ani po osprchování účinek zcela nezmizí, až tak po druhém. Pokožka není vysušená a ani nijak podrážděná. Nemám fleky na oblečení a to ani na černém. Pudrokrémová konzistence mi naprosto vyhovuje a skvěle se aplikuje. Myslím, že ze všech  mnou vyzkoušených antiperspirantů, je to co do účinku rozhodně číslo jedna! A jakmile mi dojde určitě koupím znovu!Takže díky Senzaboxíku :)Mimochodem přešla jsem ze školního známkování na bodíky, přijde mi to praktičtější. Deset bodů je samozřejmě maximum :)

Bodové hodnocení : 10/10

Komentáře

  1. Naprosto souhlasím. Skvělá volba místo driáku Driclor. Trpím nadměrným pocením a aplikace ráno a večer a to bez svědění i po holení mi naprosto vyhovuje, vůbec nedráždí pokožku a účinkuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je skvělé, že opravdu nemám podrážděnou pokožku, driclor pálil jako blázen!

      Vymazat
  2. včera jsem si ho koupila a jsem zvědavá na to jak moc dobře funguje:)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky