Jemný peeling Bio Acai - Sante


Uznávám v poslední době mě asi chytla "sáčková" mánie :))) Pořád někde nakupuji jednorázové masky apod. Teď jsem narazila na peeling v Bio kvalitě..no nevyzkoušejte to..i když tedy cena až tak neláká. Prodává se pouze v tomto jednorázové balení o velikosti 2 x 7,5 ml za 59-90Kč. Tohle množství vystačí na dvakrát pouze v případě, že uděláte peeling na krk, dekolt a to v extrémně bohatém množství. Pokud budete dělat peeling jen na obličej tak vystačí na 3x, pokud i na dekolt a krk troufám si říct, že na 2x a to se bavíme o jedné půlce ( o 7,5 g né o celé )!!!! Takže docela vydrží a cena už není tak hrozná.


Peeling je tedy v bio kvalitě což se mi moc líbí. Co píší výrobci ? Peeling by měl jemně,ale důkladně pleť zbavovat  odumřelých buněk a nadbytečného tuku ( možná by bylo lepší napsat mazu ne?:))) . Obsahuje extrakty z Acai, bio aloe a jojobového oleje. Dále karité máslo, olej z hroznových jader a všechny tyto ingredience podporují obranyschopnost pleti. Co na to já ? No složení je podle mě velmi pěkné. Na druhém místě je sice alkohol, ale nezapomínejme ,že se jedná o produkt,který na pleti nezůstává,ale smývá se vodou. Peeling je krásně hustě krémový, voní po sladkém ovoci. Za parfemaci mají jedničku, akorát když si peeling dáte na obličej je vůně dost silná a trochu cítíte i alkohol, což je ale jen první chviličku a možná už jsem moc velký rejpal :) Částečky jsou opravdu maličké,ale trošku ostřejší, což cíťám asi vyhovovat nebude,ale na mě je to tak akorát a mám pocit pořádného vyčištění. Pracuje se s ním dobře , klasicky se nanáší krouživými pohyby na jemně navlhčenou pleť. Po 2-4 minutách se smývá vodou. Po smytí je kůže krásně vyživená, jemňoučká a a dotek víc než příjemná. Díky obsahu olejů a karité másla, opravdu nemám pocit, že si ihned pleť musím namazat ( mám smíšenou pl. ). S peelingem jsem moc spokojená a je škoda, že se neprodává ( nebo jsem zatím nenašla ) ve velkém balení,které by se finančně víc vyplatilo.


Ingredients (INCI):Aqua, Alcohol denat.*, Glycine Soja (sója) Oil*, Glyceryl Stearate Citrate, Glycerin, Behenyl Alcohol, Sorbitan Stearate , Cocoglycerides, Butyrospermum Parkii *, Theobroma Cacao Seed Butter*, Silica, Simmondsia Chinensis (jojoba) Seed Oil*, Xanthan Gum, Isoamyl Laurate, Vitis Vinifera *, Prunus Armeniaca Kernel Oil*, Parfum (esenciální oleje), Sucrose Cocoate, Tocopherol, Euterpe Oleracea Fruit Oil*, Helianthus Annuus Seed Oil* *suroviny z kontrolovaného biologického pěstování

Hodnocení: 8/10 

Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky