Glam Shine - Hold on Rose 105

Musím předem říct, že mám pouze jeden lesk z řady Glam Shine 6h,ale absolutně mě nadchl a myslím, že není rozhodně mím posledním :) Lesk je v pěkném podlouhlém obalu, který je podle mě mnohem povedenější než byly dřív. 




Lesk tzv.srdíčkový aplikátor,kterým se velmi příjemně aplikuje lesk. Glam Shine by měl podle výrobce vydržet na rtech až 6 h a celkově 2x déle než klasický lesk. No určitě na rtech vydrží dlouho, ale 6h to není :) Leda když mezitím nebude pít, jíst apod. Mě se nejvíc líbí , že absolutně nemám pocit slepené pusy, naopak je mi strašně příjemný, takový jakoby sametový. Lesk je s vysokým leskem a poměrně syté pigmentace.


Glam Shine se prodává v 6ml velikosti a cena se pohybuje 240-270,-, není sice úplně nejlevnější,ale rozhodně ho mohu doporučit. Jeho plusy jsou snadná aplikace, delší výdrž, krásné barvy a vysoký lesk,ale hlavně nelepí! 

Hodnocení : 9/10 

Komentáře

  1. Tento lesk mám taky moc ráda. Mám ho v takové jemně oranžové barvě, líbí se mi jeho výdrž, nevysušuje a má pigmentaci pro mě tak akorát:-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky