Face mask - Dead sea mineral mask

Také máte rádi malé pytlíkové "jednorázové" masky na obličej? Já tedy jo, sice mám ve větším balení i nějaké stálice,ale prostě ráda zkouším nové masky a navíc je to víc než praktické. Třeba na dovolenou apod. Ale spousta jednorázových masek má podivné složení a rozhodně nejsou nic moc! A za ty je tedy opravdu škoda zaplatit i třeba dvacku,prostě i když si chci koupit jednorázovou masku, nechci slevit z kvality. Když jsem byla naposledy v H&M narazila jsem na pleťové masky..moc jsem od nich nečekala,ale stejně jsem se jukla na složení. 



No docela jsem byla mile překvapená, složení není vůbec špatné! :) Neříkám, že na 100% přírodní,ale z větší části ano, což za 29 Kč ( 15 g ) je  hřích nezkusit. Koupila jsem si jich hned několik, takže se postupně dočkáte recenzí na všechny.

Jako první jsem zkusila právě Dead sea mineral mask - maska z mrtvého moře s minerály.  Nejprve co se píše na obalu - Kombinace přírodních mořských řas spolu a kamenné soli poskytne unavené pokožce zdravý a zářivý vzhled. No moc toho nenapsali :))) Má se nanést na celý obličej a nechat působit 10-15 min, poté opláchnout vodou.Maska vystačí na 2x.

Co se týče složení ,obsahuje Kaolin ( bílá hlína, která absorbuje přebytek mazu, ale je nevhodná pro suchou pleť ), mořská sůl ( antibakteriální, čistí ), mořské řasy ( hydratují, tonizují  a dodávají pleti vitamíny a minerály ), dále bergamot ( čistí, má mírné anti-age účinky, tonizuje ), Levandule ( klidní, reguluje maz, je ovšem vhodný pro všechny typy pleti ) což jsou nejzajímavější ingredience. 

Složení : water,kaolin, glycerin, alcohol, denat,glyceryl stearate SE,sodium citrate,polysorbate 20,sea salt,glucose,citrit acid,parfum,seaweed,bergamot,lavender,glucose oxidase,potassium iodide,sodium thiocyanate,sodium benzoate,potassium sorbate,lactoperoxidase,blue 1,linalool,butylphenyl methylpropional,coumarin,limonene,citronellol,citral,geraniol,eugenol.


No a co opravdové účinky? Maska má hustou konzistenci a jemně nazelenalou barvu.Vůni mi připomíná něco mezi jarem a bublifukem :)) Ale parfemace je naštěstí jen hooodně jemná. Výborně se nanáší a vůbec nepálí jako většina čistících masek. Ani po celou dobu působení jsem necítila žádný nepříjemný pocit, jen jemné stahování jak maska zasychala. Po smytí nebyl obličej vůbec začervenalý , naopak je hodně zmatněný, kdyby měl někdo suší pleť určitě by hned musel obličej namazat. S černými tečkami maska nic neudělala, neříkám, že ostatní jsou bůhví jak zázračné ,ale alespoň je zesvětlí nebo víc stáhnou,ale tahle s nimi neudělala nic. Pleť,ale zjemní a zmatní . Na druhou stranu úplně mě neuchvátila, takže si ji nejspíš znovu nekoupím,ale tím vás nechci odrazovat, maska za 29,- je to víc než zajímavá. A pro někoho jiného může být účinkově zajímavější.

Hodnocení : 5/10

Komentáře

Oblíbené příspěvky