Acneclear antibacterial face gel

Tento antibakteriální gel od Dermacolu jsem koupila na mytí příteli,ale občas ho používám i já protože světe div se nevysušuje :) Což je pro mě překvapení. Ale hezky popořádku , balení má víc než hravé , moc se mi líbí , takové veselé :) Výrobce gel doporučuje pro pleť s akné a problematickou pleť, slibuje vysoký obsah tea tree a zinku ( Zincidone ). Gel má odstraňovat nečistoty, stahovat póry  a celkově osvěžit pokožku. Dále má dlouhodobě snižovat tvorbu kožního mazu a dokonce i regenerovat



Gel příjemně voní, nic silného což mi naprosto vyhovuje. Po umytí nemám pocit staženého obličeje, tedy jednou jsem měla,ale to jsem si obličej špatně opláchla :)) Póry nějak extra viditelně nestahuje, osvěžuje, pleť mám takovou heboučkou a čistou, přítel si pochvaluje, že má delší dobu pocit čistoty a jakoby matu. Osvědčil se mi i po hlubokém čištění na stáhnutí a dočištění pleti, až pak aplikuji různé antibakteriální séra apod.No u složení je vidět ,že zinek ani čajovník nejsou úplně nejvýše...ale i tak jsem spokojená. Výrobek bych si koupila znova,ale mám chuť testovat, takže jakmile dojde poohlédnu se po něčem novém na otestování :)Prodává se v balení o velikosti 150ml za fajn cenu 99,-.

Složení : AQUA,SODIUM LAURETH SULFATE,ACRYLATES COPOLYMER,SODIUM PEG-7 OLIVE OIL CARBOXYLATE,COCAMIDOPROPYL BETAINE,OLIVE PEG-7 ESTER,MELALEUCA ALTERNIFOLIA LEAF OIL,ZINC PCA,PANTHENOL,COCO-GLUCOSIDE,GLYCERYL OLEATE,TRITHANOLAMINE DIAZOLIDINYL UREA,SODIUM BENZOATE,POTASSIUM SORBATE,D-LIMONENE,PARFUM

Hodnocení : 5/10 

Komentáře

  1. Mne teda vôbec nesadol, narobili sa mi z neho suché miesta na hrane tváre, tak som ho používa prestala a suché miesta zmizli, neviem celkovo ma nezaujal.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od té doby co jsem začla používat přírodní gely je tenhle pasé. Ale nevysušoval

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky