Kerastase Resistance - Fibre Architecte

Jedná se o sérum na konečky od firmy Kerastase z řady Architecte, což je řada na poškozené vlasy. Tato řada má výrobky označené číslicemi buď 1-2 na méně poničené vlasy nebo 3-4 na hodně poškozené a právě z této řady je výrobek Fibre Architecte. Sérum Vás zaujme už na první pohled díky zajímavému designu - kdy jsou dvě séra od sebe nejen barevně odlišena,ale i oddělena,což je jen pro efekt,protože obě séra v rukou stejně smícháte! :) Ale vypadá to hezky, sérum i příjemně voní, nic intenzivního,ale o to víc příjemné.


Pro koho je určené? Jedná se o dvousložkové sérum vhodné pro velmi poškozené a roztřepené konečky. Aktivními složkami zde jsou Intra-Cylane TM,který dodá vlasu pružnost a posílí ho. Dále Pro-Keratin,který vyplňuje trhlinky ve vlasech a dodává vlasům pevnost. A v neposlední řadě také Ceramidy ( specifické lipidy) díky ,kterým jsou vlasy hebké, pevnější a leklé.



I když je sérum nabité výživou, nikterak vlasy nezatěžuje, což mohu jedině potvrdit všemi deseti, opravdu nemastí a přitom jsou neuvěřitelně jemné a hebké.  Sérum si naneseme stisknutím pumpičky do dlaně ,kde obě složky smícháme a aplikujeme do vlasových délek a konečků. Nanášíme do suchých vlasů pře finální úpravou, po nanesení ještě prosušíme fénem, vyžehlíme nebo nakulmujeme, protože tohle sérum je ještě účinnější ve spojení s teplem.

Objem je 30 ml ( i když je malé vydrží poměrně dlouho ) a cena se pohybuje od 650-900Kč. Já si ho však zakoupila spolu se šamponem a kondicionérem ve vánočním balíčku,kde byl zadarmo :) A můžu jen doporučit, je opravdu skvělé a mám díky němu mnohem lepší konečky, samozřejmě zázraky nedělá a když už jsou konce opravdu šíleně roztřepené jsou nůžky nejlepším doktorem! :)

Hodnocení:7/10

Komentáře

  1. Jé , to je přímo pro mě, škoda že je to tak drahé :D :))) Na mém blogu probíhá GA- budu ráda za tvojí účast. http://nikol-kach.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No na některých pobočkách FranckProvost jsou ještě k dostání tyhle balíčky se sérem zdarma..ale i balíčky nejsou zrovna laciné :/

      Vymazat
  2. To bych docela ráda vyzkoušela:) Já mám na uhlazení konečků olejíček od lorealu a kdysi jsem používala něco od welly a to bylo fakt super. Ale bohužel to časem přestali vyrábět:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej, já do něj půjdu až mi dojde znovu :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky